Avatar billede kehlman Nybegynder
15. november 2000 - 16:48 Der er 20 kommentarer og
5 løsninger

Feedback af min side

Jeg har ved hjælp af frontpage2000 lavet en hjemmeside for min forretning. Jeg kunne godt tænke mig at høre andres mening om siden, samt evt. gode råd.
www.cykelsmeden.dk
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
15. november 2000 - 16:52 #1
Man kan da godt se at du ikke lige ligger på toppen af det der design...

~> the..netfreak

Men her kommer min feedback på siden:

Jeg synes du skulle droppe de øverste banner... eller ligge dem ned i bunden af siden... og så er det ikke så godt at bruge Java Applets til en menu da der er mange som ikke bruger det...
Det er også lidt rod at du skifter bagrunds farve på nogle af sider og andre ikke.

~> www.zqueek.dk
~> admin@zqueek.dk
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
15. november 2000 - 16:53 #2
Dit farvevalg er meget uheldigt, rød tekst på blå baggrund er nærmest ulæselig.

Du bruger også understregninger, på webet er det standard at understregning betyder link, det gør det ikke ved dig.

Jeg ville nok bruge nogle mindre skrifter, så man ikke behøver at scrolle så meget, og samtidigt flytte menuen helt op i venstre hjørne.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. november 2000 - 16:54 #3
Sorry, men det er noget rod....

Gør dine logo\'er meget mindre.

Dit eget logo er udemærket, men kan du undvære de andre... så gør det!!!

Rød tekst på blå baggrund er dårligt at læse.

Mindre skrift ville også være at foretrække.

Avatar billede the_netfreak Nybegynder
15. november 2000 - 16:54 #4
Hvis du vil have en vejledning:

1. FInd ud af hvad siden skal indeholde... Har du gjordt.
2. Find ud af et design
- 1. Find nogle farver der pass godt sammen.
- 2. FInd ud af layout. Hvordan det skal bygges op.
- 3. Lav det.

~> the..netfreak
Avatar billede flax Nybegynder
15. november 2000 - 16:57 #5
Kostruktiv kritik:

siden er ikke professionel, sagt pænt.

Menuen starter meget langt nede?

Prøv evt. at bruge den skrift type du har brugt i menuen, på hele sitet, tror det er verdana.

Ikke alle de farver! Hold dig til hvid skrift.

Ellers kunne det godt betale sig at få andre til at lave siden, folk laver flotte hjemmesider(nogen gange) fra 2000 - 4000,  og op efter i dag.

Mouse overen i menuen sulle måske være ander ledes? Anden farve i hvert fald.

Reklamerne i toppen er synd. De hiver meget ned.

Held og lykke
Mange hilsner
flax
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. november 2000 - 17:08 #6
Som flax vil jeg også sige: Menuen starter meget langt nede.

Og drop det der med teksten der kommer faldene ned, den forvirrere for meget.

Og de forskellige effekter du bruger til linkene virker også ret specielle, f.eks den på første side med \"Klik her\"

Og kald siden noget andet end \"Startside\".

Held og lykke

/
Tommy
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. november 2000 - 17:09 #7
http://www.cykelsmeden.dk/tilbehoer.htm/

Billedernes baggrund er hvid og sidens blå, burde værer ens.
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2000 - 18:29 #8
Skriv lige en mail til mig på osj@dbs.dk og jeg skal hjælpe dig med et tilbud....
Avatar billede freestyleren Nybegynder
15. november 2000 - 18:34 #9
Kehlman jeg kan godt lave dig en fin homepage for 250,- pr. påbegyndt time.
Tjek evt. min egen homepage, for at se om det er noget i den stil du kunne tænke dig (jeg kan også godt lave andet design til dig).

Mvh Christoffer Nors
<Web-Master> http://offers.homepage.dk
Hvis du er intereseret så mail mig på offer@post.cybercity.dk

PS. tag ikke fejl af min alder, det betyder intet!
Avatar billede flax Nybegynder
15. november 2000 - 18:35 #10
død syg hjemme side, christoffer, hvofor sætte dig til at lave det
Avatar billede qvisten Nybegynder
15. november 2000 - 18:44 #11
Du skal ikke lave alt det der hulormhej i starten med at tingende flyver ind du skal heller ikke bruge disse knapper du kan surfe lidt runft på forskellige sider og se om der er nogle desgins du kan lide og lav noget der minder om det hvis du ikke har nogle ideer
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. november 2000 - 19:18 #12
Jatak jeg kan også godt lave en side for dig til 250 pr. time.

Kig evt. på:

www.123ferie.dk (Har fået hjælp af nogle flinke mennesker til forsidens ellers mit værk)

Send evt. en mail til webmaster@123ferie.dk eller ring 97921815 og lad os få en snak, helst efter 16.00
Avatar billede qvisten Nybegynder
15. november 2000 - 20:45 #13
123ferie er jo grimt
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. november 2000 - 20:50 #14
Hvis det er noget er det grim(ingen t), hvilket jeg personlig ikke synes. Gider du drop postulatet og komme med en side du virklig synes er pæn, eller fortælle hvad der er grimt?
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. november 2000 - 21:06 #16
Skal lige huske at publikummet er nok cirka 40 og opefter. Hvilket vil sige at flash er udelukket.
Du mener vel ikke alvorligt at Dancenters er pæn, billederne er da en dårlig joke, det med 360 graders billeder kunne jeg så godt tænke mig.

Mac-baren virker da også uoverskuelig.

Prøv at kigge på ferieboligweb .dk det er da i hvert fald ringere end 123ferie.dk ?
Avatar billede qvisten Nybegynder
15. november 2000 - 22:04 #17
det ville jeg give dig ret i og prøv at kigge på www.netmus.dk
Avatar billede milo Nybegynder
15. november 2000 - 22:13 #18
fatter ikke hvorfor folk vælger skrigende blå/røde/gule etc. farver...fatter jeg bare ikke...
Avatar billede powell Nybegynder
16. november 2000 - 09:36 #19
Pågfrund af browser problemmer, virkede siden desvære ikke ordentligt.
Design er der ikke noget af.
Loadtid er rimelig.
Din hjemmeside er fyldt med mindre fejl.
Den har browser problemmer.

Se på dette link for at se fejlene.
http://results.netmechanic.com/aps1/html_repair/report_display.cgi?f=320/0307/26-28027&p=1&vi=0&s=NetMechanic&fv=5&lr=3&ld=15.47&hw=1
Avatar billede kehlman Nybegynder
17. november 2000 - 22:24 #20
Tak for svarene alle sammen.
Jeg vil prøve at lave siden om med nogle af de råd jeg har fået.
Avatar billede powell Nybegynder
20. november 2000 - 07:39 #21
Kehlman -> Jeg undres... Jeg håber ikke at det var fordi jeg gjorde dig opmærksom på at du havde browserproblemmer at du valgte ikke at acceptere mit svar? Eller var det fordi jeg ikke brød mig meget om siden? Det hele lign en stor kedelig gang L...! fordi du ikke havde taget højde for at folk kan bruge flere forskellige browsere, jeg vil gerne havde et feedback på dette.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. november 2000 - 09:32 #22
Generelt skal alle indlæg egentlig have point i den slags spørgsmål, da der ingen svar findes - højst brugbar kritik....
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. november 2000 - 09:38 #23
Kehlamn> Har du fået hvad du søgte eller søger du stadigvæk hjælp?
Avatar billede kehlman Nybegynder
20. november 2000 - 22:28 #24
Hej powell. Du må undskylde du ikke fik de point. Jeg kiggede på det link du skrev, og troede det var et forkert link da jeg ikke forstod hvad det var. Nu da jeg læste det ordentligt, kan jeg se hvad du mener.
Det er ikke fordi jeg ikke kan tåle kritik, så havde jeg nok ikke bedt om feedback på min side.

Til nikolajdu, du har også ret, alle burde have haft point. hvordan kan jeg give point til de sidste der mangler, nu.

Til bacardil, jeg har fået en del råd, jeg vil prøve at følge, men da jeg \"kun\" er cykelsmed, har jeg nok brug for flere råd.
Avatar billede powell Nybegynder
21. november 2000 - 07:35 #25
Kehlman -> Jeg accepterer din undskyldning.

Jeg behøver ingen point, ville blot gøre opmærksom på, hvad du havde gjort. Jeg troede at du var en af de der skulle addes til min egen lille private sorte bog. Men det er ok. Du er ikke tilført. ;-)