Avatar billede melao Nybegynder
18. juni 2003 - 23:13 Der er 13 kommentarer

Personlig side

Hejsa,
kritk af http://melao.users.whitehat.dk ønskes.
Vh. Casper
Avatar billede ahv Nybegynder
18. juni 2003 - 23:19 #1
Den side er alt for cool, den bryder hvertfald alle traditionerne, total fedt lavet.

Dog er det måske et minus at jeg hvertfald skulle læses teksten inden jeg kunne finde menuen.
Avatar billede bredker Nybegynder
18. juni 2003 - 23:19 #2
en flot side der ikke ligner andre
dog virker det ikke i design (klik på eksempler )
Avatar billede exp Juniormester
18. juni 2003 - 23:21 #3
1. Som jeg har skrevet tidligere... stemplerne passer ikkee så godt ind, hvad med sådan et segl?

2. Der mangler en preloader - har en hvis du vil ha' den...

3. Ellers ser det efterhnden godt ud...
Avatar billede ahv Nybegynder
18. juni 2003 - 23:23 #4
Man kan desuden ikke skifte side i NS 7.0 og siden er ikke centreret.
Avatar billede melao Nybegynder
18. juni 2003 - 23:30 #5
ahv tak, siden burde - så godt som jeg kan være kodet valid XHTML, Mozilla & IE 6viser den korrekt de andre browsere må jo... :).

breker nej ved det har ikke lavet imagemaps til dem, ej heller gfx på forsiden.

exp, tjaa, har prøvet lidt og det vil jeg give dig ret i, det vil være det bedste - men det er nu svært :).

Tak.
Avatar billede exp Juniormester
18. juni 2003 - 23:33 #6
Men du mangler virkelig en preloader - der er noget ventetid ved hver sideskift...
Avatar billede melao Nybegynder
18. juni 2003 - 23:40 #7
Okay jeg må se om jeg kan lave noget.
Avatar billede exp Juniormester
18. juni 2003 - 23:50 #8
Avanceret preloader:
http://www.phoenixv.dk/arkiv.html - under "Billeder"
Avatar billede melao Nybegynder
19. juni 2003 - 00:03 #9
exp bryder mig ikke om at tage en andens preloader, open soruce eller ej, specielt ikke når en del af siden er tiltænkt som direkte salg af min kunnen med en mus :-). Men ellers mange tak, vil heller selv prøve at lave det.
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. juni 2003 - 16:40 #10
melao hvis du vil sælge noget syntes jeg du skulle prøve lidt forskellige stile, så du har lidt forskelligt at smide ind i din reference. Syntes kun jeg har set den stil der (casper stilen). Der er selvfølgleig ikke noget ivejen med det, men syntes du skulle prøve noget andet også, bare for at udvide din horisont lidt.
Kan det passe det kun er ildstorm du har lavet uden den stil der ?  (ren html/css)
Avatar billede necro Nybegynder
20. juni 2003 - 19:53 #11
hmm jeg fik denne fejl da jeg forsøgte at gå ind på siden... :) kan ikke rigtig give megen kritik endnu.

Parse error: parse error in /usr/home/whitehat_dk/users/melao/index.php on line 102
Avatar billede melao Nybegynder
21. juni 2003 - 00:56 #12
Uh ja det kan jeg godt se :-).
Det var filen som var på det falske sted - så er de byttet rundt.
Avatar billede melao Nybegynder
21. juni 2003 - 01:05 #13
Hej Michael :).
Tjaa, forskellige stile. Jeg har da være ude i fin pixel til heavy grounge.
ev. se de 2andre spørgsmål jeg har opretteti design kategorien.