Avatar billede InboundCPH Novice
28. juni 2003 - 14:20 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

www.intimdating.dk

Vi er ved at udvikle et nyt dating site som hedder Intimdating. Ideen er at skabe et "mødested for frisindede" et forum for folk der vil og tør udforske det sexuelle univers. Sitet skal fremstå som eksklusivt, brugervenligt og ikke vulgært.

Vi vil jo meget gerne ha noget input fra Jer (potentielle brugere). Det kunne være i form af ris/ros, ideer omkring features, eller lign. Vi kan bruge både positive og negative feedback til noget. Har du nolge ideer vi vælger at implementere, eller saglig feedback vil dette belønnes med point, og ½ års gratis VIP medlemskab.

Håber det er det rigtige sted jeg har postet dette.
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
28. juni 2003 - 14:21 #1
Du har et spørgsmål magen til her; http://www.eksperten.dk/spm/370218 - det er ikke tilladt.
Avatar billede jonasm Nybegynder
29. juni 2003 - 21:01 #2
Strippoker hvor man via. en evt. chat kan trykke "send anmodning om strippoker"... hvis den accepteret startes spillet i en popup, selfølgelig med webcams tilsluttede ;)
Avatar billede jonasm Nybegynder
29. juni 2003 - 21:01 #3
accepteret=accepteres
Avatar billede InboundCPH Novice
29. juni 2003 - 22:01 #4
Tak for foreslaget,

Vi har overvejet at have en sektion hvor brugerne kan spille forskellige online sexlege med hinanden, men at have strippoker i forbindelse med chat lyder som en kanon ide - kræver en del programmering, men det kan da nok godt lade sig gøre.

Hilsen
Intimdating Crew
Avatar billede jonasm Nybegynder
29. juni 2003 - 22:03 #5
En virtual form for "S-P eller K" kunne også være interessant, evt med mulighed for at stille modparten en række forudindtastede spørgsmål for dem der ikke har kreativiteten i behold.
Avatar billede jonasm Nybegynder
29. juni 2003 - 22:06 #6
Nu ved jeg ikke hvor meget der skal fokuseres på sex, men en form for "quickfinder" hvor man hurtigt og enkelt kan finde en sexpartner....Profiler kan selv vælge om de vil indkluderes i sådanne søgninger....Og på den anden side skal folk der vælger at deltage i disse søgninger være friske på mere end chat.
Avatar billede jonasm Nybegynder
29. juni 2003 - 22:09 #7
En funktion hvor man kan vælge at sende blomster eller frække produkter til en profil, efter afsendelse skal modtager først godkende gaven via. et brev i indbakken.. en sådan aftale kan sikkert nemt fikses med diverse webshops... og så kan i endda tjene en skilling på det ;)
Avatar billede InboundCPH Novice
29. juni 2003 - 22:23 #8
Sjovt du nævner det med s-p eller K, jeg forslog det selv over for de andre forleden, men vi fandt ud af at det nok ville være svært at få folk til at udføre konsekvensen - medmindre det var noget med at man havde webcams allesammen, eller kunne tage billeder og smide dem på - men måske en ide at arbejde med. Med hensyn til webshop har vi tænkt os at finde en samarbejdspartner, som kan tilbyde gode priser til vore medlemmer.

Er det egentligt muligt at tildele point uden at lukke spørgsmålet?
Avatar billede jonasm Nybegynder
29. juni 2003 - 22:25 #9
Nej, hvis du tildeler point lukker du spørgsmålet.. lad det stå lidt endnu.. jeg kommer med flere ideer senere.. ! :)
Avatar billede InboundCPH Novice
29. juni 2003 - 22:27 #10
ok, kanon ;)
Avatar billede nielle Nybegynder
29. juni 2003 - 22:32 #11
Med på en lytter.
Avatar billede yesyes Nybegynder
29. juni 2003 - 22:35 #12
du kunne også lave de populære love dices med webcam hvor det med en random funktion valgte noget den ene skulle gøre når det var gjort var det jo så den andens tur :)
Avatar billede InboundCPH Novice
29. juni 2003 - 22:44 #13
Ja, lyder som en god ide, uha, det ender sku med at vi måske skal bruge en udvikler mere til at lave alle disse spil og fede features i kommer med...
Avatar billede jonasm Nybegynder
29. juni 2003 - 23:12 #14
Hvis du er på MSN eller ICQ kan vi eventuelt lige tage en snak, jeg kan helt sikkert bidrage med noget konstruktivt !
Avatar billede InboundCPH Novice
29. juni 2003 - 23:20 #15
Ja jeg har en Messenger konto intimdating@hotmail.com. Du og alle andre der har lyst til at deltage er naturligvis velkomne til at kontakte mig.

Ian