Avatar billede claus.arndt Nybegynder
04. juli 2003 - 20:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forandrng af bufferstørrelsen

Hvordan forandrer jeg bufferstørresen på min PC, så jeg kan få en jævn overførelse fra Nyhederne på RealPlayer?
Modem: 56K, Styresystem: ME, 128 mb RAM
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. juli 2003 - 20:17 #1
Nyhederne med 56 modem er desværre lige i underkanten og vil stort set altid betyde at billedet hakker (muligvis også lyden) - Desuden må der påberegnes buffertid fra enden til anden.
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
13. juli 2003 - 07:50 #2
Tak nikolajdu, det er accepteret, jeg ville egentlig optage nogle klips fra nyhederne men det er vel ikke muligt, når det hakker. I øvrigt har jeg ikke fundet noget screen-capture program der duer.
God søndag og skriv et kort svar for at få de 30 points.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. juli 2003 - 00:36 #3
et kort svar ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. juli 2003 - 00:37 #4
Nu må man jo ikke grabbe nyhederne fra nettet - Der er jo ophavsret, men der findes programmer der kan gøre det. Jeg siger ikke hvordan, men prøv at søge herinde.
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
18. juli 2003 - 19:53 #5
Ophavvsret til nyhederne i dette miniformat, det har jeg lidt svært at forstå.
Men tak for kommentaren, nikolajdu.
Claus
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. juli 2003 - 06:46 #6
http://www.koda.dk/usr/koda/kodaweb.nsf/default?OpenForm&URL=sider/ophav_generelinfo_ophavgenerelinfo

Selvom det kan være en ordentlig omgang sludder at pløje sig igennem...

:))