Avatar billede visual Nybegynder
12. juli 2003 - 20:36 Der er 9 kommentarer og
6 løsninger

Vurdering af Logo

Fortæl hvad i mener om det her logo.
Det skal bruges til tryk og web.

http://www.wof.dk/logo.pdf
Avatar billede exp Juniormester
12. juli 2003 - 20:47 #1
jpg-fil?
Avatar billede 20 Nybegynder
12. juli 2003 - 20:48 #2
Det feeeedt :)
Avatar billede 20 Nybegynder
12. juli 2003 - 20:49 #3
Sådan :) det feeeeeeeeed :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. juli 2003 - 20:53 #4
Hvis det er lavet i illustrator, så er det ok til tryk og web. Ellers ender det med
at blive sløret. Men jeg ville nu lavet lidt smartere, for det behøver ikke ligne
de andres logoer.

/per
Avatar billede yakuza22 Nybegynder
12. juli 2003 - 20:59 #5
det er rigtigt godt!... men hvis du laver en fade in - i det første tekst.. ville det være endnu cool!!
Avatar billede runeevers Nybegynder
12. juli 2003 - 22:02 #6
Det er såmænd en nydelig font, og farvevalget er da også harmonisk. Men for at kalde det for et logo, vil jeg nu mene at du bør inddrage et form for særkende, bomærke - kald det hvad du vil, der er unikt for hvad du end vil kommunikere.
Avatar billede runeevers Nybegynder
12. juli 2003 - 22:02 #7
Svar :)
Avatar billede visual Nybegynder
12. juli 2003 - 22:06 #8
Gode svar.
Venter på flere.
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. juli 2003 - 22:07 #9
syntes nu også det er meget fedt, dog er det set en del gange. jeg kom til at tænke på dudal.com da jeg så det ;)
Forskellen på dig og ham er at han har det kendetegn som rune snakker om. Det skal næsten med. :)
Avatar billede visual Nybegynder
12. juli 2003 - 22:15 #10
I må meget gerne komme med links til logoer som skulle se ud som mit eller minde om det.

Kom gerne med ideer til et kendetegn på logoet.
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
12. juli 2003 - 22:18 #11
hvad med en hånd der tegner?
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
12. juli 2003 - 22:26 #12
en anden idé: hvad med nogle bølgestreger enten over eller under teksten.?
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. juli 2003 - 22:37 #13
Et kende tegn kan jo være mange ting, og mange bruger utrolig simple kendetegn. Se bare TDC eller DSB osv.

Så et eller andet mellem navnet og Design  feks en firkant der lige er drejet lidt og så måske med omvendte grå og grønt
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. juli 2003 - 20:13 #14
Simpelt og fedt ... jeg kan godt lide det!
Avatar billede xerex Nybegynder
25. juli 2003 - 01:09 #15
Det ser lidt forkert ud i mine øjne. Måske fordi 'stregen' er for meget til højre? Skal sådan en adskillende streg bruges, skal den helt sikkert vaere centreret (dvs. mellem 2 stykker tekst, der er lige langt). Ellers er farvevalget  meget godt, men som du andre har kommenteret, burde du lave et 'kendetegn'. Men husk det skal gennemtænkes, ellers kan det let komme til at repræsentere noget forkert for firmaet.