Avatar billede k_nielsen Nybegynder
12. august 2003 - 10:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Default media size er stadig invalid

Med henvisning til spg: http://www.eksperten.dk/spm/385065
såå virker min A-Cad stadig ikke... har snart prøvet alt... og er ved at være ret træt af at det ik virker... !!
- den vil stadig ikke printe... men der kommer stadig en boks op istedet hvor der står "default media size is invalid"  - og jeg kan stadig ikke tilføje en ny plotter... øv..!!
- nu spørger jeg måske dumt, men kan det hænge sammen med, at jeg har hentet alle de seneste opdateringer til Win2000 fra Microsofts hjemmeside?? - problemet opstod nemlig kort derefter... men kan det hænge sammen ??? - det er det eneste jeg har pillet ved, siden det virkede sidste fredag til i onsdags, hvor der begyndte at gå ged i den...

- tak for hjælpen indtil nu, men er virker stadig ikke... - håber der er nogle lidt klogere hoveder derude i landet end mig, som ka hjælpe.... ;)
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. august 2003 - 11:58 #1
Der har været problemer med 3dsmax og Viz med microsofts nyeste opdateringer SP4 og de nyeste til SP3. Jeg har ikke hørt at det skulle have nogen indvirkning på AutoCad, men man ved jo aldrig.

Du kan læse lidt mere om det her hvor der også er links til info om problemet.
http://www.3dmaxer.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7313
http://www.3dmaxer.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7278
http://www.3dmaxer.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7230

Da det er samme firma kan det måske godt være noget om snakken.
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. august 2003 - 12:07 #2
Jeg prøvede at  søge på den fejl du får når du vil plotte, og fandt frem til at der var kommet en ny plot patch som man skulle installere.  Måske det er løsningen.

Her er resultatet af søgningen.  http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/kb?la=en&siteID=123112&id=2334144&linkID=2475323&col=support&qt=default+media+size+is+invalid&qp=%2Bsiteid%3A123112&qp=+%7C+PROD%3A10310+%7C+&qp=%2BPRODC%3A2475145&dt=an&inthe=604800&ayr=2003&amo=8&ady=5&byr=2003&bmo=8&bdy=12&nh=10&rf=0&lk=1&ql=&st=1&rq=0&oq=microsoft
Avatar billede k_nielsen Nybegynder
12. august 2003 - 12:39 #3
vild link... he he...

- Har selv været inde og søge på fejlen... men tror vist jeg trykkede på det forkerte link der kom frem... nå, anyway.. tusind tak for hjælpen... jeg prøver det lige...
Avatar billede k_nielsen Nybegynder
12. august 2003 - 13:01 #4
ØV...!!!!  - den der plot patch er til A-Cad 2000 og ikke 2002 som jeg har liggende.... damn... og der er ingen plot patch'es eller lign. til Cad-2002.  -Jeg har lige prøvet at installere den patch til 2000...
- der står følgende:
Setup has detected the following error(s) during the update process.

The following file is newer and, therefore, was not updated:
  C:\Programmer\AutoCAD 2002\addplwiz.exe

- og det er netop lige denne fil addplwiz.exe som den tidligere har brokket sig over.... mystisk, ikke ??

So, what do you do.....what do you do....?  :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. august 2003 - 16:46 #5
næh ser ud til du står med håret i postkassen :(
Prøv at ringe til autodesk eller den forhandler du har købt det af, det kan være de ved det :)
Avatar billede olemunk Nybegynder
14. august 2003 - 04:00 #6
Jeg tror heller ikke problemet ligger i cad jvf. dit tidligere indlæg, men måske snarere i SP4 opdateringen, der jo kan afinstalleres, hvis den er installeret med den valgfrie backup. (Afinstalleres i kontrolpanelet). I din situation ville jeg formattere hele harddisken og geninstallere dine programmer. Der går i den sidste ende for lang tid med at finde fejlen.
Avatar billede k_nielsen Nybegynder
20. august 2003 - 08:00 #7
Okay... tak for svarene....!!!!!!!! - Vil en af jer ikk ha point'ene ?!
Avatar billede olemunk Nybegynder
20. august 2003 - 16:04 #8
jotak
ole
Avatar billede k_nielsen Nybegynder
21. august 2003 - 12:07 #9
- lige en sidste kommentar.... - nu kan jeg pludselig godt udskrive igen... - fatter det ik... - Men fik opdateret Panda Antivirus igår, som lidt senere fandt en "trojan horse" i en fil i windowsmappen "sp.dll" (står det mon for Service Pack) - mon det har været det, der har drillet?? - I donno.. men nu kan jeg da udskrive tegninger igen... yeehaa...  :) :)
Avatar billede olemunk Nybegynder
21. august 2003 - 17:25 #10
Tillykke (og hvem ku' nu ha' gættet det)
Life (and PCs) are full of shit.