Avatar billede antrax Nybegynder
20. august 2003 - 20:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede -42- Nybegynder
20. august 2003 - 20:28 #1
gode svar på hvad?
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. august 2003 - 20:28 #2
Den kunne godt have brug for lidt vægt i højre side. Alting er ude til venstre og det gør siden skæv.

Jeg forstår ikke rigtig den der floating værktøjslinie. er det meningen den skal floate over websiden ? hvis ja så hvorfor, det ligner ikke en grafikerside, og det er heller ikke det navnet scripting.dk leder tanken hen på.

Men den kunne bruge noget mere grafik. Meget mere grafik. Placeret tilhøjre, eller så det skubber teksten derhen. for bedre balance.

mvh JakobA
Avatar billede antrax Nybegynder
20. august 2003 - 20:34 #3
Det er photoshops toolbar .... den er der fordi det er et screen fra photoshop.
Avatar billede zerubbabel Nybegynder
20. august 2003 - 21:26 #4
Hvordan i alverden får man et photoshop billede til at blive en web side??

Men jeg syntes os godt den kunne bruge lidt mere vægt i højre side, og så måske rygge det hele lidt ud så der måske er en lille smule margin i venstre side, så det ser ud somom det er lidt flyvende?
Avatar billede antrax Nybegynder
20. august 2003 - 21:59 #5
Regner med at det bliver centreret .. Desuden laver jeg altid mine sites i photoshop først ... Det virker bedre når grafikken er tung. Dette er et af de mindst grafiske sites jeg har lavet for nyligt...

:)
Avatar billede antrax Nybegynder
20. august 2003 - 22:00 #6
Og jeg er udemærket klar over den mangler i højre side .. Hvad tror i jeg spørger her for ?:)
Avatar billede antrax Nybegynder
21. august 2003 - 14:19 #7
Okay .. Ikke den vilde interesse .. :|

Kom nu frisk .. 200 point til gode forslag.
Avatar billede 17196 Nybegynder
22. august 2003 - 09:58 #8
Jeg synes sgu det ser godt ud!
1. Synes dit farvevalg er fornuftigt
2. Du kunne sagtens arbejde noget mere med felterne, som indeholder overskrifter! Jeg synes de virker en tand for kantede i forhold til resten af designet! Det er nok også her du skal bestemme dig for om siden skal være "flad" eller den skal have lidt dybde!
3. Vigtigt er også at tænke på hvad det er siden skal signalere til brugeren. Jeg synes det er svært bedømme, (ud fra et enkelt screendump) hvad formålet med siden er, og også derfor er den meget svær at komme med kritik til!
Ja.. Hmmm.. Håber du vender tilbage når du har fået lidt mere kød på siden!!!
Avatar billede antrax Nybegynder
23. august 2003 - 18:17 #9
update .. mindre en, er stadg ikke glad for bunden .. men ...:
http://www.antrax-online.com/scripters_dk/scriptersdksiteinthemaking9.jpg
Avatar billede antrax Nybegynder
24. august 2003 - 21:19 #10
Ufatteligt .. 200 point, og ingen svar.. ;|
Avatar billede 17196 Nybegynder
25. august 2003 - 01:50 #11
Jeg synes det er mange i forhold til, at man ikke har andet end et billede at gå ud fra! Du kan jo f.eks. skrive: Tak for kommentaren JAKOBA, det var nyttigt, smid et svar så får du points!!!!
Avatar billede antrax Nybegynder
26. august 2003 - 18:05 #12
Kunne også være, at svaret intet var værd - andet en en konstatering af hvad jeg er klar over - og spørger om hjælp til ?

Det vidste han sikkert også godt, og derfor valgte han at skrive indlægget som en kommentar...

Tager selv pointene .. jeg spørger efter vurdering af et design, og det er der åbenbart ingen der er i stand til her/gider tage sig tid til at gøre det..