Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2003 - 15:05 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

point til arlet-bartfreak og andersenph

www. eksperten.dk/spm/402220
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2003 - 15:07 #1
Det er ikke min erfaring, at afstander er ligemeget, da der ofte giver udfald p.grnd. af opsamlet støj på kablet.
Avatar billede arlet Juniormester
17. september 2003 - 15:51 #2
Takker for venligheden.
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2003 - 15:55 #3
Så mangler vi lige de to sidste.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. september 2003 - 16:34 #4
okay..O)

takker.
Avatar billede andersenph Nybegynder
17. september 2003 - 17:37 #5
det er flot    respekt
Avatar billede andersenph Nybegynder
18. september 2003 - 07:29 #6
Jeg var lige i tidsnød i går, så jeg fik ikke sagt det, jeg ville omkring fairness.
Det kan godt være, det er for meget forlangt, at vi forventer fair behandling, af dem der spørger.
Det er jo the name of the game, hvis i forstår.
Os der svarer derimod, mener jeg udviser i dette tilfælde og mange andre en helt speciel form for fairness, der gør os unikke. Det må da være med til at gøre sammenholdet lidt stærkere, at vi kan se at spørger har kvajet sig, og at vi så selv retter fejlen.
For mit vedkommende føler jeg en vis stolthed, når vi kan finde ud af at bakke hinanden op, når tingene ikke går, som vi havde forventet.
Der er mange, der har en blackliste over spørgere. Jeg har en positivliste over svarere. Og i tre ædle herrer optræder på den.
Håber ikke det var sort snak....
Hav en god dag
Avatar billede peet-49 Novice
18. september 2003 - 07:41 #7
Om man er fair eller ej, man får altid nogle over nakken af een eller anden.
Avatar billede andersenph Nybegynder
18. september 2003 - 07:44 #8
Ja det kan du have ret i, men min pointe er at sansynligheden for at du får nogle over nakken af os andre tre er meget lille.
Hvis vi fortsætter på den måde vil flokken udvide sig stille og roligt ikke....
Avatar billede peet-49 Novice
18. september 2003 - 07:58 #9
Det var nu ikke tiltænkt Jer, men der er et par andre, af de "gamle" som ikke mener man kan svare på et spørgsmål med f.eks. 200 point, uden at man kun er ude efter point, og ikke for, at hjælpe, det mener jeg er ren og skær misundelse, hvis man bliver accepteret.
Avatar billede andersenph Nybegynder
18. september 2003 - 08:06 #10
Jeg giver dig fuldstændig ret. Har selv den samme følelse, når det engang imellem sker at jeg får accepteret mit svar på en 200 pointer. Jeg vil heller ikke nævne navne, men der kan da godt komme et surt opstød fra een af den gamle garde.
Det siger mere om dem, end det gør om os
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. september 2003 - 22:09 #11
jeg har det stadig lidt dårligt over at modtage , så mange point for det spm..O/

takker selvfø´lig, og synes det er/var en ædle handling og at andre burde lære lidt at dette..O)

ses.
Avatar billede peet-49 Novice
19. september 2003 - 07:37 #12
Vi skal jo holde sammen, og ikke skændes her på eksperten, eller ender det med, at vi smutter.
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. september 2003 - 07:43 #13
Lige mine ord peet49 lige mine ord....
Avatar billede bartfreak Nybegynder
19. september 2003 - 10:15 #14
enig..:O)
Avatar billede arlet Juniormester
19. september 2003 - 10:18 #15
Ja. nyt problem her : http://www.eksperten.dk/spm/403124

Han er desværre ikke lige så fair som Jer..
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. september 2003 - 10:25 #16
Jeg kan godt se, hvad du mener, og neander er nok een af dem, der er født uden samvittighed...
:0(
Avatar billede neander Nybegynder
19. september 2003 - 10:33 #17
Må jeg da lige få en chance andersenph og arlet! Har først lige set dit indlæg på http://www.eksperten.dk/spm/403124 Jeg er da ligeglad med de points!
Avatar billede neander Nybegynder
19. september 2003 - 10:38 #18
arlet > desuden er jeg ikke af hankøn.
Avatar billede arlet Juniormester
19. september 2003 - 10:53 #19
neander -> Endnu en undskyldning er på vej...
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester