Den moderne arbejdsplads er i stigende grad afhængig af mødelokaler til at fremme samarbejde, men dette skift medfører også stigende sikkerhedsudfordringer.
Jeg var lige i tidsnød i går, så jeg fik ikke sagt det, jeg ville omkring fairness. Det kan godt være, det er for meget forlangt, at vi forventer fair behandling, af dem der spørger. Det er jo the name of the game, hvis i forstår. Os der svarer derimod, mener jeg udviser i dette tilfælde og mange andre en helt speciel form for fairness, der gør os unikke. Det må da være med til at gøre sammenholdet lidt stærkere, at vi kan se at spørger har kvajet sig, og at vi så selv retter fejlen. For mit vedkommende føler jeg en vis stolthed, når vi kan finde ud af at bakke hinanden op, når tingene ikke går, som vi havde forventet. Der er mange, der har en blackliste over spørgere. Jeg har en positivliste over svarere. Og i tre ædle herrer optræder på den. Håber ikke det var sort snak.... Hav en god dag
Ja det kan du have ret i, men min pointe er at sansynligheden for at du får nogle over nakken af os andre tre er meget lille. Hvis vi fortsætter på den måde vil flokken udvide sig stille og roligt ikke....
Det var nu ikke tiltænkt Jer, men der er et par andre, af de "gamle" som ikke mener man kan svare på et spørgsmål med f.eks. 200 point, uden at man kun er ude efter point, og ikke for, at hjælpe, det mener jeg er ren og skær misundelse, hvis man bliver accepteret.
Jeg giver dig fuldstændig ret. Har selv den samme følelse, når det engang imellem sker at jeg får accepteret mit svar på en 200 pointer. Jeg vil heller ikke nævne navne, men der kan da godt komme et surt opstød fra een af den gamle garde. Det siger mere om dem, end det gør om os
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.