Hjælp til bundling af ISDN forbindelse
Hejsa :)Jeg sidder lige nu hjemme ved mine forældre, som kun har ISDN. Nu vil jer gerne bundle forbindelsen, så jeg kommer på med 2 linie i stedet for en. Men jeg kan ikke huske hvordan det er man gør. Det modem de har er et: --> Zyxel omni.net LCD Og jeg har gjort det før, kan bare ikke huske det mere. :( Det var et eller andet med en command linie der skulle sættes ind, et eller andet sted.
Takker :)
Jeg håber mig på der er en der kan hjælpe mig :)
