Avatar billede onki Nybegynder
21. september 2003 - 10:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

TELE2 hastighed

Er det bare hos mig, eller har Tele2 problemer med at levere den lovede hastighed ?

Når jeg måler min hastighed er den aldrig over 350k/bit, men den skal jo være 512.

http://adsl-online.dk/a-hastighed-maale/
Avatar billede donwang Nybegynder
21. september 2003 - 10:59 #1
Den test er da også enormt ringe!
Brug: http://www.internetkvalitetsguide.dk/StreamSpeed_Download.asp
Avatar billede victor-1 Nybegynder
21. september 2003 - 10:59 #2
Hvis du måler bag en firewall, kan det godt gi' et forkert billede.
Prøv at slå den fra og lav så din test igen,

/victor-1
Avatar billede donwang Nybegynder
21. september 2003 - 11:03 #3
Med Telestyrelsens test får jeg med 512/128 Tele2Adsl: Tcp: 440/120 og UDP: 538/149!
Avatar billede kenp Novice
21. september 2003 - 11:39 #4
elles begynd at hente denne fil også se hvormeget den er på når du kun gør det!

http://www.hastighed.tele2adsl.dk/ så kand u jo regne det ud over 2 - 300 mb.
Avatar billede onki Nybegynder
22. september 2003 - 16:05 #5
Jeg kan hente filen med 40.2, hvilket giver en hastighed på 321 kbit/s.


Med Telestyrelsens test får jeg: Tcp: 100/337 og UDP: 149/360
Avatar billede kenp Novice
22. september 2003 - 17:07 #6
når du henter med 40,2 så skal der også være lidt til den øvrige trafik som der uværligt køre! men der må være en fejl et eller andet sted, så der er ikke andet for end at brokke dig, da jeg ved at de vil henvise dig til den side jeg smed et link til så kan du jo fortælle dem med det samme hvad den siger.
Avatar billede onki Nybegynder
22. september 2003 - 18:14 #7
kenp>>
Jeg takker for dine kommentarer. Kan du ikke lige lægge et svar så du kan få dine point?
Avatar billede bjuhl Nybegynder
23. september 2003 - 14:27 #8
Prøv denne, den bruger jeg altid, og har aldrig fundet noget bedre.

http://bandwidthplace.com/speedtest/
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. september 2003 - 20:13 #9
Hvis ikke "kenp" vil, - så læg et svar selv for at få afsluttet :o)

/victor-1
Avatar billede kenp Novice
25. september 2003 - 21:11 #10
jeg havde ikke lige fået fuldt med jeg beklager, har ikke været så meget på de sidste dage!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. september 2003 - 21:13 #11
*LOL* - det kan nok være det hjalp :o)

/victor-1
Avatar billede kenp Novice
25. september 2003 - 21:15 #12
*GG* jeg er igang med lidt over 500 mails??? det tager altså lidt tid ;) men har nok fået den slettet den fra onki eller også er den gået tabt et eller andet sted.
Avatar billede nph12 Nybegynder
25. september 2003 - 21:19 #13
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester