Zyxel router og P2P
DavsHar lige bestilt en internet forbindelse ved CC.
Der har de sagt at jeg får en Zyxel router udleveret, så jeg har allerede på forhånd studeret den lidt.
Nu har jeg så læst i et andet spm her, at den har svært ved at klare de mange connections der kommer når man bruger P2P programmer.
Problemet udarter sig i at den går kold og skal genstartes.
Jeg har P.t. ikke fundet nogen løsning på problemet!
Så ville lige høre om i herinde havde et foreslag til hvordan det skulle løses.
Eller simpelthen bare erfaringer.
På forhånd tak.
