Internet? Hvordan?
Jeg arbejder på en computer der kører win XP pro eng. version. Jeg har webspeed fra TDC, men uanset hvad jeg gør kan den ikke koble op på internettet. Jeg har prøvet stort set alt, med div. kabler, installeret drivere og netkort, samt givet den rigtige interne IP adresse, og snakket med TDC teknikere og supportere og cleret modemet. TDC kan ikke finde fejlen.Vi har 2 computere som kører på det samme modem, den anden kører med Win ME og den er der ingen problemer med. Kablet til XP computeren er direkte forbundet til modem'et ( vi skifter mellem de 2 kabler )
Hvad gør jeg?!?
