Avatar billede kaarenissen Nybegynder
28. september 2003 - 17:23 Der er 1 kommentar

MSN Messenger Implementering på en Website?

Hej alle..

Jeg kunne godt tænke mig, at vide noget om, hvordan man kan implementere elementer fra MSN Messenger på en webiste.

Måske man fra hjemmesiden kan indtaste en e-mailadresse og så sende den fra siten, så vedkommende med MSN får en request om, at indtasteren har ansøgt om at komme på msn-listen.

Måske en tekstboks, hvor man kan skrive direkte til msn?

At kunne overføre cam og voice direkte ind på siden?

Findes der nogle links, som fortæller om dette?

De venligste hilsner
Kåre Nissen
Avatar billede abrjonline Nybegynder
27. oktober 2003 - 23:59 #1
Hej Kåre.....
Dette er muligt at lave og jeg vil tor det kan laves i programmerings sproget php eller asp... Det eneste du skal bruge er en dygtig programmør som kan hjælpe mig med at opstille en såkaldt tekstboks.... Jeg foreslager dig at du søger designere på www.udvikleren.dk.....

Mvh Andreas Jensen