Avatar billede dna Nybegynder
01. oktober 2003 - 13:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webspeed vs. ADSL

Hejsa alle...

Ville lige høre jeres erfaringer med webspeed op imod ADSL..

Jeg vil have TDC som udbyder, men ved ikke om det kan betale sig at spare de 100,-/måned ved at få webspeed. Har hørt rygter om at man ikke har den båndbredde man betaler for?

Skriv gerne jeres erfaringer eller meninger her!

dna
Avatar billede wickedd Juniormester
01. oktober 2003 - 13:56 #1
Du har heller ikke den båndbredde som de skriver med adsl.
Så det er fup og svindel det hele faktisk
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
01. oktober 2003 - 13:59 #2
jeg har både tiscali og TDC webspeed ADSL
og webspeed fungere ok jeg må ærligt sige at de har noget problemmer noget gang med den gå ned men man får aldrig den bredbånd man betaler for
om det er TDC eller tiscali eller what så ever og sådan er det bare...
Avatar billede dna Nybegynder
02. oktober 2003 - 09:59 #3
Det var ikke rigtigt meget jeg fik ud af det!

Eneste der har smidt et svar får bare da bare de point!

dna
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester