Webspeed vs. ADSL
Hejsa alle...Ville lige høre jeres erfaringer med webspeed op imod ADSL..
Jeg vil have TDC som udbyder, men ved ikke om det kan betale sig at spare de 100,-/måned ved at få webspeed. Har hørt rygter om at man ikke har den båndbredde man betaler for?
Skriv gerne jeres erfaringer eller meninger her!
dna
