Avatar billede omen Nybegynder
03. oktober 2003 - 19:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tiscali ADSL: Siemens/Ericsson?

Vi har fået ADSL startpakken fra Tiscali idag! Jeg skal til at installere det, som jeg godt kan bruge noget hjælp til!
Der står der er udstyr med til enten Siemens, eller Ericsson, og jeg skal bruge det samme udstyr, som centralen har! Men hvordan kan jeg vide hvilket udstyr centralen har? Så vidt jeg kan se, står det ikke nogle steder i den pakke jeg har fået! Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
03. oktober 2003 - 19:55 #1
Ja det er lige meget om det er simens elelr ericsson det er et og det samme Stor set hvad skal du have hjælp med helt nøjagtigt?
Avatar billede simonsen-peter Nybegynder
03. oktober 2003 - 19:57 #2
Det udstyr du har modtaget,- er det samme som det centralen har.
Avatar billede omen Nybegynder
03. oktober 2003 - 20:11 #3
Doh!!

*bitchslaps myself*
Avatar billede simonsen-peter Nybegynder
03. oktober 2003 - 20:20 #4
Tak for points ;)  *GG*
Avatar billede omen Nybegynder
03. oktober 2003 - 21:05 #5
Bah! Hvis jeg idiot bare havde læst ordenligt, så havde jeg stadig mine 100 point :(

:-)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester