Tiscali ADSL: Siemens/Ericsson?
Vi har fået ADSL startpakken fra Tiscali idag! Jeg skal til at installere det, som jeg godt kan bruge noget hjælp til!Der står der er udstyr med til enten Siemens, eller Ericsson, og jeg skal bruge det samme udstyr, som centralen har! Men hvordan kan jeg vide hvilket udstyr centralen har? Så vidt jeg kan se, står det ikke nogle steder i den pakke jeg har fået! Nogen der kan hjælpe?
