Avatar billede danish_dynamite Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:11 Der er 3 kommentarer

Gratis e-mailadr. der kan videresendes

Hvilken udbyder (xy.dk) tilbyder gratis email og muligheden autom. at videresende til en anden adr.?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. oktober 2003 - 12:20 #1
Avatar billede halifax Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:37 #2
Kik på www.gyxi.dk
Avatar billede theprofessor Nybegynder
10. oktober 2003 - 17:35 #3
der findes hundredvis af gratis email tjenster i DK. Langt de fleste har en
"forwarding" funktion, som du kan aktivere.

se f.eks.:
Yahoo Mail - Få dig en gratis email-konto

Kategori: Emailudbydere
Viborg ByNet - Din lokale portalmed nyheder, kalender og gratis email

Kategori: Egnsinformation om Viborg
Aalborg Bynet - Din lokale Internet portal med nyheder, kalender og gratis email

Kategori: Egnsinformation om Aalborg
Brønderslev Bynet - Din lokale guide med nyheder, kalender og gratis email

Kategori: Egnsinformation om Brønderslev
Slagelse ByNet - Dit lokale ByNet med nyheder, kalender og gratis email

Kategori: Egnsinformation om Slagelse
Sorø Bynet - Din lokale guide med nyheder, kalender og gratis email

Kategori: Egnsinformation om Sorø
Middelfart Bynet - Din lokale Internetportal med nyheder, kalender og gratis email

Kategori: Egnsinformation om Middelfart
Frederikshavn ByNet - Lokal Internetportal med nyheder, kalender og gratis email

Kategori: Egnsinformation om Frederikshavn
Helsinge ByNet - Nyheder, kalender og gratis email

Kategori: Egnsinformation om Helsinge
Rønnede bynet - Din lokale internetportal med nyheder, kalender og gratis email

Kategori: Egnsinformation om Rønnede
Jubii Email  - Gratis e-mail adresse med SMS- og ICQ-varsling

Kategori: Emailudbydere
Ofir, Mail - Opret din personlige e-mail adresse gratis

Kategori: Emailudbydere
TDC Online, Mail - Få en gratis e-mailadresse og få hurtig adgang til dine mails uanset hvor du er i verden

Kategori: Emailudbydere
123Jokes.dk - Sender hver dag gratis jokes via e-mail til danskere. Det er rent til grin

Kategori: Vittigheder
101jokes.dk - Modtag gratis vittigheder i din e-mail

Kategori: Vittigheder
TheFreeSite.dk - Underholdning via e-mail, tilsendt gratis hver uge

Kategori: Nyhedsbreve
Århus ByNet - Dine lokale Internetportal med nyheder, kalender og gratis e-mail

Kategori: Egnsinformation om Århus
DanDomain Webhotel - Hurtige, sikre og stabile webhoteller med høj oppetid, fri trafik og gratis telefon- & email-support

Kategori: Webhoteludbydere for firmaer & private
Byggemail - Gratis e-mailadresser fx arkmail.dk, achmail.com eller arkitekt-maa.dk

Kategori: Emailudbydere
Freepaq - Gratis hosting af sites med ubegrænset plads og e-mails

Kategori: Webhoteludbydere for firmaer & private