deling af ADSL i XP
jeg har før stalt dette spg: http://www.eksperten.dk/spm/382595jeg har fået dem til at finde hinanden og de kan pinge hinanden.
Min opstilling er følgende:
ADSL-MODEM -> Com1 -> HUB <- Com2
Jeg har gjort hvad der stod på hjemmesiden til punk og prikke, og Com2 har fundet DHCP og har modtaget en IP, men den vil ikke gå på nettet.
hvad har jeg gjort galt?
Håber i vil svare hurtigt, da jeg skal bruge det til at spille WC3 på..
- MvH SilverSand.dK
