High Speed på Ericsson T68i
Hej,Jeg har en bærbar med bluetooth og en ericsson T68i. Derudover har jeg et high speed abonnement hos Telmore. Nu prøver jeg at få en hurtig forbindelse med hjælp af mit cybercity friabonnement. Men jeg kan kun få et 9.6 kbps, og de reklamerer mellem 30-50 kbps.
Hvad gør jeg galt? Skal jeg sætte noget op på telefonen eller computeren? Måske bruge et specielt abonnement? Telmore kunne ikke rigtig hjælpe mig.
mvh Mikkel
