Avatar billede cgleerup Nybegynder
15. oktober 2003 - 00:42 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Det billigste

Hej med jer,

Hvad er den billigeste internetopkobling man kan få i Århus hvis man vil være på hele tiden til en fast pris ?
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2003 - 00:45 #1
Ja det komme rjo an på hastigheden ;)

Men har du TDC Kabel kan du få en 64/64 til 149 kr/md
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2003 - 00:47 #2
Derudover er der jo http://www.teleprisguide.dk/
Avatar billede dytti Novice
15. oktober 2003 - 00:53 #3
Ser i ikke reklamer på tv3? Sur RÆV :-)
Stofanet - 50 kr. om måneden 90 kr i oprettelse
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2003 - 00:55 #4
dytti> Ja, men surfer du bare en smule eksploderer prisen op til 300 kr...

Så...
Avatar billede dytti Novice
15. oktober 2003 - 00:59 #5
Ja det siger de jo ikke noget om i reklamen.
Bruger selv TDC - Det virker ;-)
Avatar billede werd Nybegynder
15. oktober 2003 - 01:02 #6
Priserne på bredbånd herhjemme er generelt for høje. Hvornår begynder de at gå i krig så vi kan få 2Mb linier til en lækker pris, som f.eks i sverige!
Avatar billede svart Nybegynder
15. oktober 2003 - 01:22 #7
Jeg bruger også TDC... Igen tvivl... TDC er det bedste PT, og man kan vel sige i dette tilfælde, at man får hvad man betaler for!

Jeg har haft B.B. i 2 år og ikke en eneste gang har det været gået ned.. ihvertfald ikke mens jeg har været logget på.

God Jagt
Avatar billede bartfreak Nybegynder
15. oktober 2003 - 08:58 #8
prøv lige at checke denne side ud..O)
http://www.anneli.dk/~jnp/FaktiskBeregner.php
Avatar billede jpvj Nybegynder
15. oktober 2003 - 09:01 #9
werd> Det er der jo allerede firmaer, der gør. Ex. kabelnettet.dk. Hvis alt går vel har jeg 2mbit full duplex for kr. 49,-/md om ca. 9 mdr.

Det er desværre kun for boligforeninger mv, da det kræver at man får lagt sine egne kabler. Men hvis man tager telefoni og tv med i købet, så betaler udgifterne til dette sig i løbet af 3-9 år.

JP
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
15. oktober 2003 - 09:07 #10
Det kommer an på hvor du bor! inde omkring centrum er der sat 4 access points op... Det vil sige at det er gratis at komme på nettet. Det eneste du skal have er udstyr til trådløst netværk. Spørg på kommunen--- Heldige Århusianere:)
Avatar billede deetox Nybegynder
15. oktober 2003 - 09:37 #11
Brug Tdc. du kan få det helt ned til 149,-
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2003 - 11:09 #12
deetox> Flot....
Avatar billede cgleerup Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:11 #13
har set det el barto - bare rolig! - men jeg afvendter lige flere svar!
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:10 #14
cgleerup>>> Det kan jo umuligt blive billgere end mit forslag...!
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2003 - 13:14 #15
mcpeterc> Nu er det jo ikke sikkert han gider at bo i telt nede foran åen for at gå på internettet....
Avatar billede cgleerup Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:15 #16
det er nu ikke så meget til mig selv, men right!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:16 #17
i ved vel ikke lige hvor der er en billig lejlighed også ??? - hehe
Avatar billede dytti Novice
23. oktober 2003 - 11:37 #18
Er det mon ikke snart tid til at lukke spørgsmålet?

Folk vil gerne have feedback, når de har hjulpet.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
23. oktober 2003 - 12:02 #19
Sorry - kender det godt fra mig selv i andre kategorier! - beklager ventetiden. Min opfattelse er også TDC på nuværende tidspunkt. Stofa kan jo kun bruges hvis man bruger sit net MEGET lidt - hvis det skal kunne betale sig prismæssigt. Så TDC svarret må være det korrete for mit vedkommende - til ca. 149,- om måneden!

Takker for hjælpen
Avatar billede cgleerup Nybegynder
23. oktober 2003 - 12:03 #20
el barto skal have pointene, svarrer du lige ?
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2003 - 15:47 #21
Ellers tak, jeg er holdt med at samle på point :)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester