adsl til to computere - den ene virker, den anden ikke!
Vi har lige fået bredbånd fra TDC her i går, efter vi havde haft det hos Tiscali i lang tid, men så skiftede vi.Vi har 2 computere herhjemme - mine forældres og min egen.
Men det er kun min bredbåndet virker til!!!???
Indstillingerne er nøjagtig ens på de to computere - og jeg har endda lige fdisket mine forældres og installeret xp igen.
..
.Den kan heller ikke finde routerens "hjemmeside" -
http://192.168.1.1 , men bliver alligevel tildelt en ip ved opstart af routeren. Man kan ikke se andre computere på netværket med den, men min computer kan fx godt se dén!!
Hvad kan der være galt siden min computer sagtens kan komme på internettet, og mine forældres computer kan ikke!!!
(min mor skal aflevere en opgave til handelshøjskolen, da hun læser "over nettet dér", så det skal bare virke!?)
Kan det være netkortet?, eller???
