Min stationære vil men ikke min bærbare, hvorfor?
Jeg har en adsl forbindelse som min stationere comp. virker med igennem en HUB, jeg har de samme internetinstillinger for min bærebare som min stationære og den samme kobling op til nette, men den vil ikke på nettet med den bærbare???jeg har pinget den og alle fire pakker blev leveret!
