Problemer med emule og ip adresser
Har lige fået en ny adsl forbindelse, hvor der skal indtastes password for at komme på, og derefter kan flere computere være på nettet med den samme ip.Dette giver dog mig et problem med emule der siger at jeg har lowid. Hvordan kan dette løses.
Routeren er en trendnet.
Tak
