oprettelse af ftp klient
Hej,Jeg har nogle filer jeg skal have sendt fra en computer til en anden. Jeg vil defor gerne oprette en ftp klient, hedder det vel, så filerne kan blive overført på den måde. Jeg har et tiscali abonement. Er der nogen der ved hvordan man gør det let?
