31. oktober 2003 - 11:52Der er
17 kommentarer og 1 løsning
del modem adsl forbindelse
Er det muligt at få en router til at holde min tiscali-modem forbindelse? således at jeg kan smide to computeren i routeren og få internet på bege pc'er....
Eller er den eneste mulighed at få den ene pc til atholde forbindelsen og derefter dele den via computeren til den anden pc?
Nej det kan du ikke gøre! så skal du have ISDN ellers kan du ikke.
eller også skal du køre det igennem den anden computer, også fjerne fluebenet om at den skal afbryde efter f.eks. 5 minutter. men så skal du på styre computeren selv afbryde forbindelsen når du ikke skal på nettet mere.
men din forbindelse er det sådan en som er forbundet med et usbkabel? forså skal du lige have byttet dit modem først så det køre med Ethernetkabel i stedet for.
nej, den har jeg købt efterfølgende for at dele internetforbindelsen. den skulle understøtte PPoE, men jeg skriver lidt modelnummeret når jeg kommer hjem.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.