Avatar billede haldborg Nybegynder
02. november 2003 - 16:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MSN Messenger 6.1

Køre med Router ZyXEL Prestige 650 Fra Tiscali
Vil gerne vide om det er de Rigtig porte til Msn?? Eller er der komme Nye
porte til Msn

6891 - 6900
1863
1863
5190
6901
6901

Kan ikke spille og Fildeling på MSN Messenger 6.1

måske mangler der porte til Fildeling og til spil - MSN

det virker bare ikke rigtig som det skal?? og
opsat min med disse porte i Sygate Personal Firewall 5.5 men det vil bare
ikke virker


6891 - 6900
1863
1863
5190
6901
6901


Hilsen Haldborg
Avatar billede bleze Nybegynder
02. november 2003 - 21:54 #1
De nye version af messenger virker for de fleste uden at åbne nogen porte overhovedet. Prøv at fjerne alle de porte du har åbnet.

Hvis den router har UPnP support (evt via ny firmware til den) så prøv at slå dette til i den og i windows.
Avatar billede haldborg Nybegynder
03. november 2003 - 16:35 #2
er slå til i router - Universal Plug and Play(UPnP) Service og
i windows xp home køre det også og regler sæt i Sygate Personal Firewall for
messenger så alle port er åben kun i firewall og alle protokol Tcp Osv
Avatar billede haldborg Nybegynder
09. november 2003 - 17:11 #3
har fået til at virker med msn og med Router ZyXEL Prestige 650
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester