Avatar billede encoder Nybegynder
03. november 2003 - 09:33 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Vidste i at Windows XP udgør (bruger 20%)

HeY, jeg har læst og fået at vide af venner som påstår at Windows XP udgør 20 % af ens bredbånd ! og jeg fik også af vide at der var et program som lukkede disse 20 % ned så ens internet bliver 20% hurtigere ! kan det passe ? Hvis ja, hvilke program skal jeg hente ?
-Allan
[Værdi 200 Points]
Avatar billede darkside Nybegynder
03. november 2003 - 09:37 #1
http://www.technobabble.com.au/technobabble/html/tweaks/access2.htm

Eller du kan bare fjerne QoS fra dit netkort..
Avatar billede keysersoze Ekspert
03. november 2003 - 09:37 #2
der findes en masse guider rundt omkring - kører stadig med 2000 så jeg har ikke selv forsøgt nogle af dem - søg evt på google.

Her er et link; http://www.pc-care.dk/guider/xpinetopt.asp
Avatar billede darkside Nybegynder
03. november 2003 - 09:38 #3
Om det så passer ved jeg faktisk ikke helt, jeg kører med QoS slået til og kan ikke mærke forskel på om den er slået til eller ej..
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. november 2003 - 09:39 #4
Du skal ikke hente et program. Som jeg husker det er det windows automatiske update forespørgsler der tager båndbreden, og det er den der skal indstilles. Jeg forsøger at finde et link til dig
Avatar billede encoder Nybegynder
03. november 2003 - 09:39 #5
gpedit.msc VIRKER ikke i min "kør"
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. november 2003 - 09:39 #6
Se venligst bort fra mit svar, Darkside har fundet linket
Avatar billede darkside Nybegynder
03. november 2003 - 09:40 #7
encoder, Du kan bare fjerne QoS fra engenskaber på dit netkort...det skulle give det samme
Avatar billede encoder Nybegynder
03. november 2003 - 09:40 #8
okay, men den der gpedit.msc virker ikke på min PC ? :S
Avatar billede encoder Nybegynder
03. november 2003 - 09:41 #9
ødelægger det så mit netværk ? :S
Avatar billede encoder Nybegynder
03. november 2003 - 09:42 #10
Darkside please send mgi et svar så du også kan få points da :D
Avatar billede darkside Nybegynder
03. november 2003 - 09:42 #11
Egenskaber even da..

Det gøres sådan her:
Højreklik på Andre Computere ude på dit skrivebord, vælg Egenskaber, Dobbelt klik på dit netkort - Vælg Egenskaber - Fjern hakket i Qos og tryk ok, så vil computeren sikkert genstarte, det skal den bare ha lov til.
Avatar billede darkside Nybegynder
03. november 2003 - 09:42 #12
Svar da ;)
Avatar billede encoder Nybegynder
03. november 2003 - 09:43 #13
hehe, i know...men kan jeg stadige bruge mit netværk så ?
Avatar billede darkside Nybegynder
03. november 2003 - 09:43 #14
encoder, Det ødelægger intet at fjerne QoS ;)
Avatar billede encoder Nybegynder
03. november 2003 - 09:44 #15
nice så gør jeg det efter jeg er færdig med at downloade filmene :D ( downloader med 240 k/sek :D )
Avatar billede darkside Nybegynder
03. november 2003 - 09:45 #16
Takker for points da ;o)
Avatar billede encoder Nybegynder
03. november 2003 - 09:46 #17
NP og takker for dit svar :P
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester