Copy/paste fra
http://home19.inet.tele.dk/larsjust/netexpres.html#80ATM kortet er installeret korrekt, men jeg får Fejl 650, eller SYNC-lampen på modem\'et lyser rødt ? (Til top)
Lyser SYNC-lampen på modem\'et rødt, er der et problem med forbindelsen til centralen eller udstyret på centralen. Luk pc\'en ned og tag strømmen fra modem\'et. Vent et stykke tid og sæt strøm til modem\'et igen. Hvis lampen ikke efter et stykke tid skifter til grøn, check da Tele Danmarks nyhedsgruppe tele.internet.info eller Tele Danmarks driftstatusside, om der skulle være problemer med den central, du er forbundet til. Hvis der ikke meldes om problemer her kontakt da Tele Danmark på 80808036.
Bemærk dog, at der ved forbindelser der lige er installeret, kan være tale om at arbejdet først skal færdiggøres på centralen, hvilket normalt vil ske inden for et par timer.
Fejl 650 ( Microsoft PPP Error Code ) vil ofte også skyldes en fejl på centralen, dog er der NetExpres-kunder der har oplevet, at denne fejl forsvandt ved geninstallering af NetExpres. Det er derfor en god ide at dobbeltchecke installationen og evt. geninstallere ATM kortet, som ovenfor beskrevet før man kontakter Tele Danmark. Se også Tele Danmarks Spørgsmål & svar om NetExpres