Tele2adsl godt eller dårligt?
hejsa alle, jeg vil høre fra folk der har tele2adsl eller har haft, er det stabilt? jeg tænker på normale pingtider? er det stabilt med hensyn til det går ned?jeg har nemlig lige bestilt det og vil vide om det er stabilt eller noget lort som det arrownet jeg har....
har du nogen andre ting til hvorfor du mener det er godt eller skidt så kom gerne med nogle svar!
