Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
09. november 2003 - 00:18 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Billigste 1024 eller 2048 i upload

Hvor får jeg den billigste forbindelse med 1024 eller 2048 i upload...
Jeg bor i Esbjerg og det lokale net (esenet) har 1024/512 som det højeste
Avatar billede krydset Nybegynder
09. november 2003 - 00:20 #1
du kan kun få 512 i upload, Ellers skal du vente på fth bredbånd

www.fthbredbaand.dk
Avatar billede zorg_86 Nybegynder
09. november 2003 - 00:22 #2
Efter hvad jeg ved har cybercity den højeste upload som er på 768

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
09. november 2003 - 00:24 #3
Fordi jeg lige nu har 256/128 til 85,-
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
09. november 2003 - 00:26 #4
hov...sidste indlæg blev sgu lige smidt i det forkerte forum *G*
Avatar billede esben_aaberg Nybegynder
09. november 2003 - 09:41 #5
Jeg ved ikke hvor du finder den billigste forbindelse, men du kan på dette link se telestyrlsens pris guide, hvor man kan søge efter kriterie:

http://www.teleprisguide.dk/hia_top.asp

Men problemet er at de ikke har SHDSL med i deres prise guide, hvilket sikkert er den forbindelse du kan få i Esbjerg, for jeg tro ikke FWA'er nået ud til de små byer ;-) (kommer selv fra vestjyland).

Du kan se TDC's priser på SHDSL her:

http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_bred_priser
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
15. november 2003 - 12:45 #6
så må man jo nøjes....desværre
Avatar billede jensanders Nybegynder
15. februar 2004 - 03:07 #7
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester