Proxy - hvordan?
kort og godt - se subj.I detaljer består problemet i at en ven har problemer med at bruge Internet Explorer og vil derfor gerne route forbindelsen over min (via LAN) - sjovt nok kan han stadig bruge nettet - fx sammen med programmer, spil mm men ikke som browser (404 efter det der ligner en timeout)
Men igen - hvordan opretter jeg en proxy på min puter og leder hans iNet ud gennem ? (samt opsætter ham som client til den)
