Avatar billede squadjot Nybegynder
29. december 2003 - 15:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Findes gratis Dansk til Engelsk online translator?

og evt dansk til tysk..<->
Avatar billede avlund Nybegynder
29. december 2003 - 15:53 #1
Avatar billede squadjot Nybegynder
29. december 2003 - 16:09 #2
er der nogen der har en der oversætter helle tekster? og evt andre sprog.. (dansk til ...)
Avatar billede mard-div Nybegynder
29. december 2003 - 16:14 #3
Prøv dog at søge i google..
Avatar billede squadjot Nybegynder
29. december 2003 - 16:22 #4
har DOG prøvet.. de koster penge.. folk med MINDRE smarte kommentarer kan svare, tak
Avatar billede punk_fm Nybegynder
29. december 2003 - 16:48 #5
squadjot - Jeg tror ikke du kan få det ratis, men det følger vis med på CD-Rom i de nye røde ord-bøger, fra Politikken!
Avatar billede squadjot Nybegynder
29. december 2003 - 17:02 #6
tak punk_fm :).. Det kunne godt være..babelfish og dictionary.com har nogle udemærkede gratis.. men ikke til dansk, desværre..

avlund, tak for dit svar
Avatar billede avlund Nybegynder
29. december 2003 - 18:05 #7
Jeg takker for points!
Avatar billede adh88 Nybegynder
29. december 2003 - 21:53 #8
http://www.intertran.net/Translate/result.shtml her kan man vist oversætte en hel tekst ad gangen. MEN bemærk den oversætter direkte, så det er ikke en der fx skal bruges til stil *GG*
Avatar billede adh88 Nybegynder
29. december 2003 - 21:56 #9
Den kan også oversætte til og fra dansk...