Avatar billede g9al Nybegynder
26. januar 2004 - 11:01 Der er 4 kommentarer

E-butik med produkter i rækker - trækkes fra lager straks

Findes der en løsning hvor varen trækkes automatisk fra lager når kunden skriver antal eks. vilkårlige antal ud for 10 produkter på en side (der er måske 60 produkter pr. side).
Jeg har hørt at en del virksomheder har det som internt ordresystem (intranet).
Det skal bare gå hurtigt, da der normalt vil ligge >500 produkter. Siderne skal hele tiden vise lagerbeholdningen for det enkelte produkt, og trække fra med det samme - fortryder kunden slettes ordren.
/hans
Avatar billede nse Nybegynder
26. januar 2004 - 11:45 #1
Ja selvfølgelig findes.. Man er tit koblet op på økonomisystemet, det kunne fx. være Navision, og på den måde også lagerstyringen.
Ellers kan det laves som en ekstra feature i en allerede lavet freeware webshop..
Avatar billede nse Nybegynder
26. januar 2004 - 11:46 #2
www.dandomain.dk 's webshopløsning tilbyder, at man kan koble sit økonomisystem på, det er en billig løsning..
http://www.dandomain.dk/default.asp?menu=shop&page=/e-handel/webshop-prisliste.htm
Avatar billede nse Nybegynder
26. januar 2004 - 11:47 #3
Jeg ved dog ikke, om shopløsningen kan vise den præcise lagerbeholdning.. De kan ihvertfald vise "på lager", "på lager indenfor 2-3 dage" osv.
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. januar 2004 - 12:41 #4
Du vil altid have mulighed for at kunne få det udviklet specielt til en stanard shopløsning