Avatar billede visby Nybegynder
09. februar 2004 - 12:58 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

D-mail.dk sælges

Hej,
Da jeg har travlt med andre projekter, og d-mail bare ligger og samler støv, tænkte jeg på om nogle kunne bruge det.

D-mail er et online baseret e-mail marketing system
til nem og effektiv styring af mail-lister.
Du kan se forbi på www.d-mail.dk, skriv hvis du vil have en prøve konto.

Kom med et bud.
Avatar billede pehory Nybegynder
09. februar 2004 - 16:31 #1
Er det noget som giver et overskud? Hvor mange kunder er der? Hvad koster sølv og guld abonnomenterne?
Avatar billede visby Nybegynder
09. februar 2004 - 16:40 #2
Er ikke kommet længere end at stedet fungere. Klart der kan tilrettes ting og tilføjes. Det er jo et dynamisk site.
Men har haft så mange andre ting at lave så har aldrig fået den store kundemasse. Men det har kørt uden problemer for os der bruger det i ca 1½ år vel.
Men prissætning af abonnement kan jo afgøres af en evt køber.
Har dog selv arbejdet med et oprettelses gebyr samt et kvartals abb.
Er du interessret kan du få min mail.
Avatar billede pehory Nybegynder
09. februar 2004 - 17:01 #3
Er intersseret i at få mere info. Både om de priser i tager pt., antal kunder osv. Også hvad du havde forstillet dig at få for siden. Min mail (også MSN): peter@peterrytter.dk
Avatar billede duckie2 Nybegynder
09. februar 2004 - 18:05 #4
du må meget gerne skrive mere omkring siden til cabdenmark @ besked.com
Avatar billede cyigen Nybegynder
09. februar 2004 - 20:28 #5
må gerne kontakte mig på invpun(at)hotmail.com (både msn og mail)

kunne godt tænkte mig informationer om hvilke komponenter, database systemer der er brugt og hvormange mails systemet kan sende pr. min eller henvendelse. Andre relevante informationer kunne også have interesse.
Avatar billede cyigen Nybegynder
09. februar 2004 - 20:29 #6
how.. mailen/msnen er
invipun(at)hotmail.com
(at) = @
Avatar billede ceec Nybegynder
09. februar 2004 - 23:44 #7
Hej Visby

Smid mig en mail på ceec_cromwell@yahoo.dk

Er interesseret.

/Ceec
Avatar billede dd-man Nybegynder
10. februar 2004 - 17:29 #8
kontakt dipo@it.dk
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2004 - 22:04 #9
Jeg er interesseret i at hører mere og ville meget gerne have et prøve login, så jeg kunne se på sagerne.

osj@dbs.dk
Avatar billede Slettet bruger
29. februar 2004 - 01:36 #10
Hey Visby, jeg har aldrig modtaget en mail fra dig, men ville godt se nærmere på systemet.
Avatar billede dd-man Nybegynder
29. februar 2004 - 13:22 #11
Jeg har heller ingen mail modtaget ;)
Avatar billede visby Nybegynder
29. marts 2004 - 19:37 #12
Har opgivet at sælge. Søger derimod en programør som vil være med til at afpudse det, evt mod andel i projektet.
Avatar billede axl_rose Nybegynder
18. april 2004 - 16:42 #13
visby -->>
Jeg vil gerne være med i projektet til afpudsninger!!!