Avatar billede clansite.dk Nybegynder
19. februar 2004 - 15:36 Der er 5 kommentarer

Køb af Serverskab

Hejsa.
Jeg er ved at starte mit eget serverfirma.
Men jeg står og mangler serverskabe. Nogen der ved hvor jeg kan købe nogle (evt. brugte) til billige penge?

//Calle
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. februar 2004 - 16:07 #1
Hvad er billigt?
Avatar billede clansite.dk Nybegynder
19. februar 2004 - 16:33 #2
Alt under 500 kr... Kommer an på hvor pænt og stort det er :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. februar 2004 - 17:08 #3
Under 500? Skal det ikke være et 42U skab eller bare et til at hænge på væggen? Ellers er det vist ikke muligt at få til den pris.
Avatar billede searchz Nybegynder
20. februar 2004 - 12:18 #4
kontakt større virksomheder i dit lokalområde og hør om muligheden for at hjælpe dem af med deres gamle skabe, man kan ofte være meget heldig hvis man spør' de rigtige og på den rigtige måde!
Avatar billede ditlevdai Nybegynder
09. maj 2004 - 16:16 #5
har set at der på konkurssalg.net til tider er den slags til billige penge...