Avatar billede ormholt Nybegynder
08. april 2004 - 13:16 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Grabbe filer fra en hjemmeside

Hejsa Eksperter

En af mine kamerater har netop sat sin lejlighed til salg hos nybolig. Han har blandt andet fået lavet specielle 360 graders billeder af lejligheden. Nu vil han så gerne have disse billeder så han - når lejligheden er solgt - kan huske tilbage til hvordan lejligheden så ud og sådan. Er der en måde hvorpå man kan få fat i disse filer fra hjemesiden...???
Avatar billede bennyhills Nybegynder
08. april 2004 - 13:20 #1
højreklik på billederne og gem som ?
Avatar billede bennyhills Nybegynder
08. april 2004 - 13:20 #2
Højreklik på billedet, og vælg gem billede som..... ?
Avatar billede ormholt Nybegynder
08. april 2004 - 13:21 #3
bennyhills >> Ahhhh - hvis det var så nemt så havde jeg ikke stillet spørgsmålet. Prøv at finde en bolig på Nybolig sitet og kige hvad det er for billeder...
Avatar billede bennyhills Nybegynder
08. april 2004 - 13:22 #4
hmm undrede mig også lidt over det :-) derfor skrev jeg kun som kommentar :D
Avatar billede bennyhills Nybegynder
08. april 2004 - 13:22 #5
men prøv at smid link til billederne.
Avatar billede ormholt Nybegynder
08. april 2004 - 13:27 #6
bennyhills >> Her er et link til en bolig
http://www.nybolig.dk/PrivatBoligPF.jsp?sagsnr=AE1233&forretningsnr=103315 (det er bare en tilfældig en fra Nyboligs site)
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2004 - 13:41 #8
billednavnene og henvisninger står i koden...
Avatar billede ormholt Nybegynder
08. april 2004 - 13:55 #9
keysersoze >> det er super - havde godt nok kigget i koden men havde ikke fundet det... Du skal nok få point, men kender du det program man bruger til at se dem som om man står i lokalet (ligesom på sitet)???
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2004 - 14:08 #10
jeg kender ikke lige nogle programmer der kan gøre det - kun web.
Avatar billede knudgert Nybegynder
08. april 2004 - 14:30 #11
Det er en java applet.
<applet mayscript="true" name="ptviewer" height="200" width="320" code="ptviewer.class" codebase="/nkmimages/ptviewer" archive="ptviewer.jar">
<param name="file" value="ptviewer:0">
En søgning på ptviewer giver
http://www.panoramafactory.com/help/help.html?p=hid_ptviewer.html
Avatar billede ormholt Nybegynder
08. april 2004 - 15:50 #12
knudgert >> Takker for svaret. Ville have givet dig point men fik givet dem alle til keysersoze. Smid et svar mere så får du også nogle...
Avatar billede knudgert Nybegynder
08. april 2004 - 17:12 #13
Takker.
Kan jeg ikke, så skal du oprette et nyt spørgsmål, som jeg svarer på.
Er ikke i pointnød, så det behøver du ikke.