Avatar billede pallepirat Nybegynder
03. juni 2004 - 14:33 Der er 28 kommentarer

Design af logo

Hejsa

Vi vil i FrederiksbergNet a.m.b.a. gerne have designet et nyt logo, og vi har før haft gode erfaringer med folk fra eksperten.

Logoet skal som sagt bruges til FrederiksbergNet a.m.b.a. som er en ISP/Teleudbyder beliggende på Frederiksberg.

Logoet skal bruges til brevpapir, visitkort og hjemmeside.

Er der nogen som er interesseret i dette?

Med venlig hilsen
Kristian Sørensen
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. juni 2004 - 14:41 #1
Jeg vil mene at et kommercielt site som jeres, skulle prøve et af de mange profesionelle webbureauer der findes.

Jeg regner heller ikke med at skal man havde sig en internet udbyder, så smider man en tråd på eksperten hvor man efterlyser en gratis udbyder.

Det kan godt være du har haft erfaring med eksperten før, og du får sikkert også nogle forslag, men som en forretning som i er, ville jeg bestemt have dårlig samvittighed.

Ved ikke hvad du syntes om hvis Frederiksberg borgerne kunne få gratis internet opkobling på eksperten gratis..... nej vel, tænk over det, eller ihvertfal prøve at komme med noget andet end 200 point, selvom nogle herinde tror 200 point er guld.

Håber bestemt du ikke får et eneste bud.
Avatar billede pallepirat Nybegynder
03. juni 2004 - 14:52 #2
michael-k >> FrederiksbergNet a.m.b.a. havde ikke tænkt sig kun at give 200 point for det... Vi vil bestemt gerne betale for det, ingen tvivl om det, men det troede jeg næsten var selvsagt...

Jeg undskylder meget hvis dette sprørgsmål bliver opfattet forkert.

Med venlig hilsen
Kristian Sørensen
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. juni 2004 - 14:55 #3
Jeez nu sidder jeg og hidser mig op, troede nemlig vi havde fået jagtet firmaerne væk, som ikke ville betale.

Jeg undskylder meget, kunne ikke se ud fra tråden, at i ville betale. Har desværre set mange at sådan slags indlæg i min tid på eksperten, hvor betalingen er 200 point.

Så undskyld, var lidt hurtig ;)
Avatar billede pallepirat Nybegynder
03. juni 2004 - 15:00 #4
michael-k >> Det er bare okay. Men vi vil gerne betale for det...
Avatar billede arnums Nybegynder
03. juni 2004 - 15:27 #5
Hvad skal det indeholde? har i forkortelser eller skal hele navnet stå i logoet?
Har i bestemte farver, der SKAL bruges? koder på farver evt.? Hvad er jeres URL?
:o)
Avatar billede pallepirat Nybegynder
03. juni 2004 - 15:29 #6
arnums >> Logoet skal enten indeholde hele navnet eller FrbNet.

Vi har ingen bestemte farveønsker, men ser helst at logoet har mulighed for forskellige farvevalg.

URL til nyt site (under opbygning) er www.frbnet.com.

K
Avatar billede arnums Nybegynder
03. juni 2004 - 15:30 #7
er www.frederiksberg.net taget?

;o)
Avatar billede pallepirat Nybegynder
03. juni 2004 - 15:33 #8
ja det er det.
Avatar billede nfk Nybegynder
03. juni 2004 - 17:16 #9
hej...
jeg har prøvet...
www.php2004.1go.dk/frbnet.gif (kopier linket og sætind)
farverne er dem i selv har brugt i på frebnet.com, de kan selvfølgelig ændres

jeg er åben for kritik!
Avatar billede pallepirat Nybegynder
03. juni 2004 - 17:25 #10
nfk >> Det ser faktisk rigtigt godt ud. Den eneste ting jeg mangler er det som gør at man nemt husker FrederiksbergNet udfra logoet - Lige nu er det mest en tekst med et billede - Jeg ved ikke om jeg forklarer mig selv godt nok?

K
Avatar billede b_ball Nybegynder
03. juni 2004 - 17:29 #11
Jeg kan da godt prøve. du kan se mere om mig på min hjemmeside: www.n-design.dk der finder du også kontaktinfo... bare kontakt mig hvis du er interseret!
Avatar billede b_ball Nybegynder
03. juni 2004 - 17:50 #12
Jeg har lavet et lille udkast... det kan ses her: http://n-design.dk/f/ban.gif
Avatar billede pallepirat Nybegynder
03. juni 2004 - 18:04 #13
b ball >> Det ser ok ud, men det virker lidt for stift?

K
Avatar billede b_ball Nybegynder
03. juni 2004 - 18:09 #14
ja jeg ved det men hvis du vil have jeg skal lave vider på det kan du jo lige kontakte mig...
Avatar billede nfk Nybegynder
03. juni 2004 - 18:15 #15
Øhh det kan være at det den font jeg har valgt du synes er for ordinær?
om ikke andet så kommer jeg med et nyt forsøg senere idag eller i morgen.
Avatar billede weblex Nybegynder
03. juni 2004 - 20:39 #16
Avatar billede pumper Nybegynder
03. juni 2004 - 21:21 #17
Hej Kristian ;-)

husk nu at bede dem lave det i vectoriseret format hvis det skal bruges til print(jeg tænker på bl.a. visitkort, servietter, brevpapir mv.)Så vil du også kunne forstørre det op i størrelse.

Det ville jeg selv stille som krav til et logo, men ingen tvang fra min side ..
Avatar billede nfk Nybegynder
04. juni 2004 - 09:31 #18
okay, nu har jeg prøvet at pifte det lidt op! jeg har prøvet med seks forskellige farve kombinationer: www.php2004.1go.dk/frbnet/frbnet.htm
Avatar billede arnums Nybegynder
04. juni 2004 - 12:23 #19
Avatar billede arnums Nybegynder
04. juni 2004 - 12:47 #20
og så lige en i samme stil men lidt anderledes ;O)
http://www.knoer.dk/FrbNet_logo2.jpg
Avatar billede pallepirat Nybegynder
04. juni 2004 - 12:58 #21
HEj Alle - Tak for alle de flotte logoer. Lige så snart jeg har tid vil jeg vende tilbage til jer alle.

Med venlig hilsen
Kristian Sørensen
FrederiksbergNet a.m.b.a.
Avatar billede weblex Nybegynder
06. juni 2004 - 07:52 #22
Avatar billede uap Nybegynder
06. juni 2004 - 10:38 #23
Jeg vil også gerne komme med et forslag, når jeg vender tilbage til Øen(i morgen), så hvis ikke det haster for meget, må du gerne vente :-)

/Anne
Avatar billede and_moe Nybegynder
06. juni 2004 - 21:49 #24
Det er nok en dum idé at skrive "tele og ISP udbyder", da ISP betyder Internet Service Provider og der således kommer til at stå "tele og internet service udbyder udbyder" hvis man oversætter det. Desuden er der nok heller ikke mange "almindelige mennesker" der ved hvad det betyder.
Avatar billede nfk Nybegynder
11. juni 2004 - 10:31 #25
hmm blir det til noget :D
Avatar billede weblex Nybegynder
27. juli 2004 - 20:39 #26
He he pallepirat - du må være en meget travl herre...
Avatar billede pallepirat Nybegynder
27. juli 2004 - 20:51 #27
Hej

weblex >> Jeg ville gerne have et døgn med 48 timer;-)

Jeg har fremvist jeres ideer til vores bestyrelse og de virkede meget interesserede, men der var flertal for at logoet skulle inkludere formen af Frederiksberg sådan at logoet havde noget med Frederiksberg at gøre. Er dette en reel mulighed?

Undskyld den lange pause.

Med venlig hilsen
Kristian Sørensen
Avatar billede weblex Nybegynder
28. juli 2004 - 19:21 #28
Ja, jeg var jo selv ude om, at det gav lidt arbejde :o)

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10106