Klassen Global skal der aldrig laves en instance af. Dne er bare en slags hylde jeg ligger vigtige variabler og functioner ind i som tit skal bruges i mange sammenhæng.
Det vil sige at hvis man laver en klasse som der ikke skal laves objecter af, så behøver man ikke static? static er kun til hvis man skal have en variable som er fælles for alle objecter?
Og skriver jeg: Global::ActiveSelectionList.Clear(); giver den en linking fejl: Move.obj : error LNK2001: unresolved external symbol "public: static class SelectionList Global::ActiveSelectionList" (?ActiveSelectionList@Global@@2VSelectionList@@A)
Nej. Kan det have noget at gøre med at jeg har en: class SelectionList; over min global klasse? Blev nød til at erklærer SelectionList klassen fordi Global skal bruge den klasse og SelectionList skal bruge Global klassen.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.