Avatar billede ralfi Nybegynder
05. juli 2004 - 21:19 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

bedøm dette design !

Jeg har nu siddet og rodet lidt med et website..

Jeg er selv ret tilfreds med designet og layoutet.. men det er altid godt med andres meninger og holdninger.. da det ikke kun er en selv der ska besøge sitet.. :D

der for vil jeg bede jer om at bedømme mit kommende website.

adresse: www.tres.dk/kvis

sitet er kun optimeret til Explorer.. så hvis du benytter en anden platform.. kan du se siden her..

www.tres.dk/kvis.jpg

på forhånd tak!
Avatar billede fbisen Nybegynder
05. juli 2004 - 21:21 #1
Jeg synes du skulle opdatere den til i det mindste Netscape.
Du kan bare hente netscape, på netscapes hjemmeside, du behøver ikke at have en mac.
Avatar billede fbisen Nybegynder
05. juli 2004 - 21:23 #2
Jeg ved ikke helt. Synes der er nogle lidt lyse farve. Måske skal man lige vende sig til det.
Men jeg synes det er godt! :) Det kan du selvfølgelig ikke bruge til noget.

Meget simpel, og overskuelig
Avatar billede ralfi Nybegynder
05. juli 2004 - 21:32 #3
ja jeg skal også igang med at optimere til andre platforme.. men ville lige være sikker på designet..

Jow jow jeg kan bruge både ris og ros.. !!

alt er velkommen!
Avatar billede mobius6 Juniormester
05. juli 2004 - 21:38 #4
klart fint design, det kadu være  helt tilfreds med:)
lækkert, roligt, gode farvevalg (den hvide text på grå-grønne KAN være lidt på kanten mht. læsbarhed...personligt har jeg det helt fint med den).

Forstår dog ikke helt hvorfor du har så meget "luft" foroven (ca. 100px).

Detalje: logo/"The simple way.... kunne du forsøge at lave med en "skarp" skygge
(dvs. fjerne den 2px blur der er på den i kanten, det er dog i småtingsafdelingen:)

(set med IE 5)
Avatar billede ralfi Nybegynder
05. juli 2004 - 21:42 #5
super fedt med feedback ...

sad lige at tænkte på det med lyse farver.. så prøvede jeg at lave en anden top.. kan være den giver et bedre helhedsbillede ?
Avatar billede ralfi Nybegynder
05. juli 2004 - 21:46 #6
har igen lavet lidt om på farverne !!

www.tres.dk/kvis
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
05. juli 2004 - 21:52 #7
kan heller ikke helt forstå så meget tom plads i toppen men ellers er den rigtig fin :] anderledes helt sikkert ikke noget der gør noget !!
Avatar billede basementjack Nybegynder
05. juli 2004 - 21:58 #8
En mindre detalje... Men hvad med en titel til siden.. :D
Avatar billede ralfi Nybegynder
05. juli 2004 - 22:00 #9
i har sku nok ret.. med hensyn til pladsen i toppen..

har sat body margin til 70px nu.. i stedet... tror det virker bedre..
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
05. juli 2004 - 22:02 #10
synes stadigt det er formeget... - hvorfor vil du have det!? jeg vil næsten tro den kan vises uden scroll hvis du kun havde 10px i toppen!
Avatar billede ralfi Nybegynder
05. juli 2004 - 22:05 #11
altså.. nu er det jo meget forskelligt hvor høj opløsning folk bruger.. jeg f.eks... køre i 1600x1200 men det er jo selvfølgelig ikke alle der gør det... men synes alligevel det var passende med margin i toppen...

er der slet ikke nogen der synes det er en god ide.. ?

jeg vil kaste mig ud i nogle eksperimenter.. :D
Avatar billede ralfi Nybegynder
05. juli 2004 - 22:06 #12
nu er den 20 px..

passer faktisk også ret godt !
Avatar billede ralfi Nybegynder
05. juli 2004 - 22:17 #13
nu er den den faktisk rigtig god... farverne er lavet lidt om.. der er kommet en anden margin.. og har rettet den ene div..

hvad synes i ?
Avatar billede ralfi Nybegynder
06. juli 2004 - 03:00 #14
nu har jeg gjort sitet kompatiblet med alle platforme..

www.tres.dk/kvis

hvis der er noget galt eller der mangler noget så skriv endelig !!!
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. juli 2004 - 08:06 #15
klart stadig fint igen:

detalje:
skygge linjen til højre burde stoppe 4-6px før toppen (ikke gå½helt til top som dengør nu)

I OPERA: hele feltet "about this site" fågger op texten står i En lang linje 700-900px under sitet :-/ (resten ser stadig fint ud)
Avatar billede basementjack Nybegynder
06. juli 2004 - 10:17 #16
Siden vises ikke rigtigt i FireFox 0.9.1...
Avatar billede b.b Nybegynder
06. juli 2004 - 10:44 #17
Avatar billede ralfi Nybegynder
06. juli 2004 - 16:01 #18
Hmm ja det er godt nok noget pis..

siden er ellers valid XHTML 1.0 og valid CSS
Avatar billede imp Nybegynder
29. juli 2004 - 10:51 #19
Det ser helt forkert ud i Safari...

//imp
Avatar billede basementjack Nybegynder
18. oktober 2004 - 22:09 #20
Tid til lukning?
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. januar 2005 - 12:55 #21
Lukketid?

:)