Avatar billede Dribble Nybegynder
08. august 2004 - 10:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke installerer Norton firewall 2003

hver gang jeg skal installerer Norton 2003, komme den med en fejlmeddelse om, at jeg er igang med en afinstallation og skal genstarte før jeg kan insatllerer.

nogen der ved hvilken fil jeg skal slette for at slippe af med denne fejlmeddelse.

jeg havde Norton firewall 2001 før, og denne er slette korrekt.
Avatar billede peet-49 Novice
08. august 2004 - 11:02 #1
Det kan stadig ligge informationer om den gamle i registreringsdatabasen, gå i kør, skriv regedit og søg på norton. Det skal du gøre så lænde, den finder oget, og du skal slette hver enkelt, den finder.
Avatar billede sippa Nybegynder
08. august 2004 - 11:05 #2
Du skal slette alt, gå i søg, og søg på norton og symantec fjern alt den finder, kør derefter en tur med reagclener for at ryde op, der ligger mange mapper med norton og symantec på maskinen, husk at søge i skjulte filer og mapper.
Torben
Avatar billede peet-49 Novice
08. august 2004 - 11:06 #3
Hvis du har norton antivirus indstalleret, skal det selvfølgelig ikke slettes i basen.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. august 2004 - 11:22 #4
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. august 2004 - 11:51 #5
Den kan åbenbart huske en tidligere installation. Prøv at fjerne den med denne utility fra symantec:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001092114452606
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. august 2004 - 12:25 #6
Lykkedes det at få installert programmet ?