Avatar billede voirsous Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Mangler partner til salg, udarbejdelse af tekster, økonomi

Hej,

jeg er ved at opbygge en webshop løsning, men mangler en partner til primært at kunne hjælpe med økonomistyring, salg, udarbejdelse af tekster og et evt. økonomisk indskud.

I kan se mere omkring mit system på http://ein.dk/butik/ og hvis der er nogle som vil se kernen til det omtalte system så smid en E-mail.

Smid jeres e-mail.

Vh. Casper
Avatar billede tt-dk Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:44 #1
th@fbold.dk
Avatar billede voirsous Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:12 #2
Jeg har sendt dig en e-mail th@fbold
Avatar billede halifax Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:57 #3
Falder ved en meget hurtig gennemlæsning over
"Bemærk udvikling af design og opstartgebyr er 995,- kr uanset hvilken løsning du vælger."
Alternativ:
"Udvikling af design og opstartgebyr er kun kr. 995.00, uanset hvilken løsning du vælger"

Nederst på siden
"Bemærk, prisen for opstart er 995 kr. det er inklusiv udvikling af design og .dk domæne Dankortbetalling ikke er standard, og ikke er inkluderet i prisen, men kan købes ekstra."

alternativ:
"Prisen for opstart er kun kr. 995,00 inclusiv udvikling af design og .dk domæne.
Dankortbetaling er ikke includeret i prisen som standard, men kan tilkøbes som ekstramodul."

Undgå at fremhæve ("Bemærk") opstartprisen. Gør istedet opmærksom på at den "kun" er kr. 995.00.
Avatar billede voirsous Nybegynder
22. oktober 2004 - 20:05 #4
halifax mange tak for de gode råd, som i kan se er dette blandt anden grunden til jeg gerne vil have hjælp til det her.
Avatar billede apo Praktikant
22. oktober 2004 - 20:11 #5
halifax > Detalje: inclusiv staves på dansk 'inklusiv'.

Jeg er klar over at det af mange er accepteret, at man bruger de engelske stavemåder, men når teksten nu engang er på dansk, bør den vel kun indeholde danske ord :-)

Apo
Avatar billede kein Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:44 #6
Ja halifax, når nu du gerne vil rette voirsous, så skal du gøre det rigtigt. Foruden det apo skrev, så hedder det "opstartsgebyr" og 995.00 skal være 995,00 - meeen lad os nu ikke gå i petitesser...
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2004 - 10:40 #7
Jeg vil da gerne se nærmere på det system du omtaler, osj@device.dk
Avatar billede voirsous Nybegynder
24. oktober 2004 - 11:54 #8
sendt mail til spaceman.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2004 - 00:58 #9
Jeg har ikke modtaget nogen mail voirsous, kan du sende den igen??
Avatar billede voirsous Nybegynder
15. marts 2005 - 10:59 #10
lukket.