Avatar billede zurekkdk Nybegynder
29. november 2004 - 17:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SMS / Mobil butik ?

Hvis der er en som ved hvordan jeg kan starte min egen sms butik på nettet. Må i meget godt hjælpe. Jeg har domæne,jeg kan godt finde ud af at lave hjemmeside osv. Men hvor kan jeg hente ringetonerne og billed beskederne og så'n og tjene penge på det. ??
Avatar billede zurekkdk Nybegynder
29. november 2004 - 20:59 #1
sdfs
Avatar billede theartist Nybegynder
30. november 2004 - 10:23 #2
Du kan kontakte dem hos Aller Mobile (SMS 1266). De har en rigtig god løsning, hvor man kan blive koblet op med alt det der telefonlir og der kan være mange penge at hente... Og så koster det ikke noget at starte op, eller at køre hver måned. Jeg mener man splitter med dem lige over eller sådan noget.

http://www.1266.dk/contact.asp
Avatar billede theprofessor Nybegynder
25. januar 2005 - 18:22 #3
der er flere betalingsløsninger, men nu har du lukket spørgsmålet!