Avatar billede thegoldendeamon Nybegynder
23. december 2004 - 21:40 Der er 1 kommentar

Hvilke Porte er åbne? Eller kan man finde ud af det?

Jeg sidder på en ADSL linie, med en Sandberg Router... Jeg har forsøgt at åbne to porte jeg skal bruge (en TCP og en UDP) men det lader ikke til at virke... Er der en måde jeg kan finde ud af, hvilke porte der er åbne?

Jeg har ikke rigtigt tålmodighed til, at prøve mig frem med alle porte... ;)

Men kan man finde ud af det på en måde?
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2004 - 21:52 #1
det kan man godt ved at port scan din ip ... som så vidt jeg ved kan kun lad sig gøres udfra ... http://spywarefri.dk/onlinevark.htm husk at slå din firewall fra :)