Avatar billede fruwille Nybegynder
27. december 2004 - 10:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gratis mailprogram søges til nyhedsmails

Jeg bruger Outlook til min almindelige post, men har brug for et andet mailprogram til udsendelse af nyhedsmails - da jeg ikke vil blande mine almindelige mailadresser sammen med de adresser der bruges til nyhedsmails. Er der et godt bud på et gratis mailprogram jeg kan bruge til dette formål?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2004 - 10:44 #1
Ootlook Express?
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. december 2004 - 10:56 #2
Mozilla Thunderbird. Jeg er begyndt at bruge den til alt min mail, og jeg går ikke tilbage til outlook. Godt, hurtugt og har en genial Junk mail funktion/spam filter. jeg finder lige et link til dig
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. december 2004 - 10:58 #3
Avatar billede skovge Novice
27. december 2004 - 10:59 #4
Ellers proev med incredimail, det kan downloades i en gratis version her:

www.incredimail.com
Avatar billede fruwille Nybegynder
27. december 2004 - 11:07 #5
Tak for hjælpen