Avatar billede frugtboersen Nybegynder
28. december 2004 - 14:51 Der er 5 kommentarer

investore søges

Hej jeg driver et lille men rentabel forretning
med salg og levering www.frugtboersen.dk
og jeg søger investore til udvidelse og import

så mit spørgsmål er: kan man finde investore til sådan
et firma som mit?
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2004 - 18:00 #1
Nu kan jeg desværre nok ikke hjælpe dig penge mæssigt, men kan måske spare dig for nogen udgifter til webhotel osv. jeg ved det ikker de store penge.

Det jeg/vi vil kunne gøre at at redesigne din hjemmeside, hoste den gratis for dig og give dig et system så du kan opdaterer dine sider nemt og samtidig have et brugersystem osv.

Hvis det kunne have interesse, kan du skrive til mig på osj@device.dk du kan også se lidt mere om det firma jeg er medejer af på www.device.dk
Avatar billede leif1 Nybegynder
29. december 2004 - 05:48 #2
Lad mig hører lidt mere om dig selv og dit firma evt skriv til mig på Info@revipart.dk, jeg har kontakt til en del investore
Avatar billede frugtboersen Nybegynder
30. december 2004 - 14:11 #3
du kan ringer til mig på 26251552
Avatar billede kein Nybegynder
02. januar 2005 - 20:40 #4
Hej,

Du skriver du søger investor til en rentabel forretning. Kunne du uddybe rentabiliteten i forretningen samt hvilke forventninger/tanker du har til investeringen ? Send meget gerne en mail til olin@kein.dk, jeg har kapitalen og lysten til at investere både tid og penge i det rette projekt.

Ser frem til at høre fra dig.
Avatar billede frugtboersen Nybegynder
03. januar 2005 - 21:06 #5
hej har sendt en mail til dig kein