Avatar billede kasper.h Nybegynder
12. januar 2005 - 03:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samarbejdspartner søges

Til opstart af virksomhed inden for web-udvikling og hosting, søger jeg en samarbejdspartner. Jeg har haft startet virksomhed før, og har tjek på det administrative. De kvalifikationer jeg leder efter er blandt andet en der kan sælge produkterne, lave grafik, dygtig til web udvikling (PHP, Perl, MySQL og lign.), samt forstand på Linux, hardware og netværk. Og ikke mindst skal du have lyst og tid til at bruge 25 timer i døgnet på det, til at starte med.

Selv koder jeg i PHP og Perl, og har bygget nogle systemer som ikke kræver ret meget før de kan benyttes og sælges. Jeg har kørt hosting virksomhed i nogle år, og er godt inde i tingene.

Jeg holder til i Gentofte, så det vil være godt hvis du også bor i området, eller i hvert fald er fra Storkøbenhavn.

Send en e-mail til dsl85625 (snabela) vip.cybercity.dk hvis du er interesseret.
Avatar billede areon Nybegynder
13. januar 2005 - 16:48 #1
lol det var da en krævende jobansøgning.. Det letteste er vel næsten det med de 25 timer.. hihi  held og lykke..
Avatar billede burzum Nybegynder
13. januar 2005 - 16:51 #2
kasper.h - Hvis man nu kunne det der selv, hvad skulle man så bruge dig til? ;))
Avatar billede kasper.h Nybegynder
13. januar 2005 - 18:08 #3
areon - det er ikke en jobansøgning.
burzum - det er en samarbejdspartner jeg søger, jeg ved godt at det nok er noget nær umuligt at finde en der kan det, men det er ting som kunne være gode.
Avatar billede burzum Nybegynder
13. januar 2005 - 18:10 #4
kasper.h - Aha okay. Så I bare er 2 om det istedet for 1. Du tror ikke på at det bedre kan betale sig at gøre det alene? Også mht. profit og sådan. Eller er det for meget arbejde? :)

Held og lykke med det.

/Burzum
Avatar billede kasper.h Nybegynder
26. januar 2005 - 12:52 #5
lukker