Avatar billede tusse29 Nybegynder
19. januar 2005 - 21:06 Der er 5 kommentarer

fra paypal til nordea

Jeg har oprettet en paypal konto og er valideret, og prøver nu at hive pengene hjem, men får mail om at den er afvist.
Hvad gør jeg forkert
jeg har skrevet banknavn: nordea
reg nummer
kontonummer

Nogle der har haft held med at trække noget hjem til nordea konto.
Avatar billede kalp Novice
19. januar 2005 - 21:18 #1
Paypal is a scam... hehe

ej.. får du en mail om at din konto er afvist? kan du kopire fejlen herind præcist?
Avatar billede dsj Nybegynder
19. januar 2005 - 23:31 #2
Det navn du angiver på paypal skal være præcis det samme navn, som din Nordea-konto er registreret under - også store/små bogstaver skal være præcise. Det navn bankkonti er registreret under er ikke nødvendigvis det samme som står på ens Dankort, men hvis man henvender sig i banken, kan man få en udskrift med deres registrerede oplysninger.
Avatar billede AnyFellow Mester
20. januar 2005 - 08:58 #3
Prøv lige at kigge på denne side:
http://www.paypalsucks.com/

Der er mange der har store problemer med at trække penge ud fra Paypal.... ikke pga. de gør tingene forkert, men simpelthen fordi Paypal ta'r røven på folk, for at tjene flere penge.

De afviser udbetalinger med latterlige forklaringen, må sige jeg betragter dem som MEGET utroværdige, og ville aldrig drømme om at bruge dem til noget som helst.
Avatar billede tusse29 Nybegynder
20. januar 2005 - 14:55 #4
Her er hvad de skrev

Dear Direct-Shopping,

An electronic funds transfer from your PayPal account to your bank account
was rejected today for this reason:

Invalid Bank Account Information

Our system was not able to process the transaction with the bank
information listed on your account. You should contact your bank regarding
the bank account information required for electronic funds transfers. If
you still need assistance, you may email us through our secure server at
https://www.paypal.com/row/wf/f=act_verifyba

Thanks for using PayPal, the world's #1 online payment service!
Sincerely,
PayPal

----------------------------------------------------------------
                    PROTECT YOUR PASSWORD

NEVER give your password to anyone and ONLY log in at
https://www.paypal.com/. Protect yourself against fraudulent websites by
opening a new web browser (e.g. Internet Explorer or Netscape) and typing
in the PayPal URL every time you log in to your account.

----------------------------------------------------------------
Avatar billede dsj Nybegynder
20. januar 2005 - 16:44 #5
Prøv og find ud af, om det navn du registrerede på Paypal (under bankkontoen) er det samme som det navn Nordea har.