Avatar billede random69 Nybegynder
15. april 2005 - 12:13 Der er 3 kommentarer

Partner søges

Firma søger partner. Jeg søger en Partner til min nuværende virksomhed. Vi beskæftiger os hovedsagligt med Highend, highsecure webhoteller til mindre og mellemstore erhvervsvirksomheder (Også enkelte store). Virksomheden kører med overskud og 1½ ansatte (1 fuldtid, 1 deltid).
Tidspunketet er kommet hvor vi efter at være vokset stille og roligt enten skal satse og arbejde mere målrettet på at få kunder i hus, eller sælge mens legen er god, da der sker en konsolidering på vores marked.
Det jeg mener jeg har brug for er en salg og markedsførings ansvarlig som kan tiltrække nye kundemner.
Firmaet er en APS, det vil sige at en mulig partner vil få anparter i virksomheden.
Er du interesseret så læg en besked med dine kvalifikationer og din e-mail adresse for at få flere informationer.
Avatar billede movingrok Nybegynder
17. april 2005 - 21:39 #1
Hvor i verden befinder I jer?
Avatar billede random69 Nybegynder
18. april 2005 - 09:27 #2
I den sydligste del af Danmark tæt på den dansk tyske grænse, men de fleste af vores kunder kommer fra Sjælland, Fynen og midtjylland.
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
09. marts 2006 - 21:28 #3
Drop mig en mail på michael@zedeler.dk. Så sender jeg mit CV til dig.