Avatar billede kwan112 Nybegynder
17. april 2005 - 23:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilføj P3 til iTunes

Hej..

jeg ha rhentet iTunes, hvordan ka njeg høre P3 i Tunes?
Avatar billede c-holst Novice
19. april 2005 - 12:19 #1
tja, jeg har arbejdet en del på dit problem, men har desværre ikke løst det endnu, men jeg har fundet frem til følgende.
http://www.dr.dk/netradio/alternativ/ og det virker findt i alle de playere jeg har prøvet. også vlc mediaplayer. Det eneste jeg ikke har kunnet, er at få skidtet til at spille i itunes. når man paster de forskellige links ind i itunes bliver de godt nok registreret, men den går ikke i gang med at spille.
jeg har forsøgt mig med de forskellige muligheder jeg kunne komme i tanke om, men intet ville virke

men giver lige det en chance senere da jeg vil kigge efter noget plugin. Det ser ud til, at problemet skyldes manglende support for WMA media i itunes
Avatar billede kwan112 Nybegynder
19. april 2005 - 15:30 #2
Det Vil jeg gerne give point for...

Håber at hvis du løser problemet en dag, at du smidder et svar mere i denne tråd.. :)
Avatar billede c-holst Novice
20. april 2005 - 20:53 #3
"looking high and low, don't know where to go"

har søgt i google i en times tid, og må nok konstatere, at det er et problem du ikke er alene med, og det ser også ud til, at det er et af de største kritikpunkter ved netop itunes.

fandt denne artikkel, som vel egentligt rammer det meget godt.
http://www.neilturner.me.uk/2004/Feb/17/to_make_a_better_itunes.html

håber selvfølgelig at andre finder det "rigtige" svar til dig.

pointene kan du nuppe selv hvis du synes. så kan du oprette en ny tråd om emnet om en rum tid.
Avatar billede kwan112 Nybegynder
21. april 2005 - 10:26 #4
.