Avatar billede vistodk Nybegynder
13. maj 2005 - 17:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Investor/partner til IT-service søges

Jeg er ved at starte et nyt firma op, sideløbende med mit eget IT-konsulent firma.  Men pga. tid og at mine egne penge er bundet i mit eget firma, søger jeg en partner eller investor der vil være med.

Enten skal du være villig til at lægge 250.000 på bordet til oprettelse af APS, eller så skal du have dit eget selskab og 75.000 kr. til opstarten (kontorartikler,tlf,reklame)

Jeg vil ikke diskutere ideen yderlige i dette forum - så skriv hvis du vil vide mere og har pengene.

info@ncsc.dk

PS. Undlad venligst kommentare hvis du ikke er intresseret
Avatar billede movingrok Nybegynder
13. maj 2005 - 18:49 #1
Hvor i landet er det?
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. maj 2005 - 19:14 #2
Nordsjælland/kbh
Avatar billede areon Nybegynder
14. maj 2005 - 13:18 #3
Hej Vistodk,

Jeg kunne godt være interesseret i at involvere mig i noget nyt og spændende.

Lad mig modtage lidt informationer på tsorensen@nightlife.bg
Avatar billede kein Nybegynder
17. maj 2005 - 10:01 #4
Hej,

Nye ideer med perspektiv og indtjeningsmuligheder er altid interessante. Hvis du mener du har den rette ide, så fortæl endelig nærmere på olin(at)kein(dot)dk, så har jeg pengene, de rette forretningsmæssige kvaliteter og erfaring til opstarten !
Avatar billede themosh Nybegynder
18. maj 2005 - 12:28 #5
lad mig endelig høre mere, mosh@mosh.dk
Avatar billede vistodk Nybegynder
28. maj 2005 - 21:00 #6
lukkes igen pga. manglende seriøsitet
De jeg har kontaktetm er dem jeg arbejder videre med i fremtiden.