Avatar billede lakse Nybegynder
22. maj 2005 - 22:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dating applikation købes!

Jeg vil gerne købe en dansk udviklet dating app. Er der nogen der ligger inde med noget kode der kan købes og som virker.
Det skal IKKE være halve løsninger hvor kun noget virker osv. En komplet løsning med admin osv.Faktisk lige some dating.dk
Design behøves ikke. Ydermere skal der laves en app. hvor man kan oprette fælles køb til diverse produkter. Denne app. skal styres via et admin modul. Tænk over det om kom frem hvis i har noget liggende.
Avatar billede locturian Nybegynder
23. maj 2005 - 20:10 #1
Hvad er budgettet på ?
Avatar billede olebole Juniormester
23. maj 2005 - 20:24 #2
<ole>

- mit gæt er, at det ligger lysår fra de 100.000 kr, en små-skrabet, men professionelt kodet dating-portal, realistisk vil starte ved  ;o)

"Jeg vil gerne købe en sportsvogn à la Ferrari. Tænk over det, hvis nogen af Jer automekanikere skulle have noget liggende"  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede locturian Nybegynder
23. maj 2005 - 20:27 #3
Hehe, endnu et guldkorn Ole. - Men giv nu manden en chance, vi ved ikke hvad han har at "rutte rundt med" :-)
Avatar billede lakse Nybegynder
23. maj 2005 - 22:37 #4
Jeg har dags dato indgået en aftale med to asp.net udvikler. Så jeg behøver ikke hjælp alligevel.Tak for jeres seriøse svar.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
24. maj 2005 - 14:11 #5
ok, havde ellers en php version på lager  ;-)